مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با دبل قهرمانی نشان داد قدرتمندترین تیم ایران است/ به مدیریت ایوانکوویچ نمره بیست می‌دهم/ طارمی می‌تواند دل هواداران را به‌دست بیاورد

۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۷:۲۹:۳۳
کد خبر: ۸۵۴۸۸۴
پرسپولیس با دبل قهرمانی نشان داد قدرتمندترین تیم ایران است/ به مدیریت ایوانکوویچ نمره بیست می‌دهم/ طارمی می‌تواند دل هواداران را به‌دست بیاورد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با دبل قهرمانی نشان داد قدرتمندترین تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل داماش گیلانیان در فینال جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: تاخیر به وجود آمده در مسابقه باعث شد بازی چندان جالبی به لحاظ فنی شاهد نباشیم، برعکس دیدار با سپاهان در این رقابت به دلیل وقفه ای که داشت نتوانست تماشاگرپسند باشد.

وی افزود: نکته مهم این است که پرسپولیس مصمم بود در این بازی برنده شود و جام حذفی را هم به خود اختصاص بدهد، پرسپولیس با دبل قهرمانی نشان داد قدرتمندترین تیم ایران است و من این قهرمانی را به تک تک هواداران تبریک می گویم، انشاالله مبارکشان باشد و جا دارد به تیم داماش هم خسته نباشید بگویم.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی در ادامه با اشاره به بحث مطالبات برانکو و موضوع پیشنهاد الاهلی  به سرمربی کروات اظهار داشت: ابتدا باید بگویم برانکو فراتر از انتظار عمل کرده و انصافا پیشکسوتان هم از علی خان پروین گرفته تا محمد پنجعلی و بسیاری دیگر همه از او حمایت کرده اند و خواهند کرد. در مورد طلب پول هم موضوع پیچیده ای وجود ندارد، مربی زحمت کشیده برای تیم جام آورده و حقش است که باید به مطالباتش دست پیدا کند.

فنونی زاده تصریح کرد: بنده خودم به شخصه به مدیریت برانکو در تیم پرسپولیس نمره 20 می دهم، البته به کوچینگ او انتقاداتی دارم. اگر بخواهم مثال بزنم امید عالیشاه بازیکنی است که هر تیمی از خدایش است او را داشته باشد و اگر در تیم بازی کند بی تردید می توان پایه گذار گل های بیبشتری برای پرسپولیس باشد. البته  این یکی از انتقادات است و عرض کردم انتقاد وجود دارد اما برانکو توانسته برای پرسپولیس موفقیت بدست بیاورد. فراموش نکنیم بچه ها با تعصب و غیرتی که به خرج دادند پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان بردند و این موضوع دوباره تکرار شدنی است.

کارشناس فوتبال ایران پیرامون شایعه حضور طارمی و احمدزاده در پرسپولیس گفت: احمدزاده یک بازیکن معمولی است اما طارمی می تواند دل هواداران را دوباره به‌دست بیاورد و با آمدن به پرسپولیس برای این تیم درخشش داشته باشد. بنده امیدوارم باشگاه با گرفتن بازیکنان مدنظر برانکو کمک کند تا تیم در فصل جدید بتواند بازهم دل هواداران را شاد کند. یکبار دیگر هت تریک قهرمانی و قهرمانی جام حذفی را به همه پرسپولیسی ها به ویژه پیشکسوتان، بازیکنان و کادرفنی تبریک می گویم و از همه افرادی که برای این کار زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز