حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ویلموتس به فرصت نیاز دارد/ تیم ملی مقابل کره‌جنوبی نباید بسته بازی کند

۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۵۴۸۹۱
ویلموتس به فرصت نیاز دارد/ تیم ملی مقابل کره‌جنوبی نباید بسته بازی کند
پیشکسوت فوتبال معتقد است نباید به فکر برد و باخت در بازی‌های تدارکاتی باشیم و باید آن را ابزاری برای محک بازیکنان در اختیار کادر فنی بدانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی کشورمان فوتبال شب گذشته موفق شد با نتیجه پرگل پنج بر صفر حریف خود سوریه را در دیداری تدارکاتی شکست بدهد.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال در این باره به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته شاهد بازی خوبی بودیم، خلق موقعیت های زیاد و بازی رو به جلو یکی از نقاط قوت تیم ملی در دیدار شب گذشته بود.

وی افزود: بازی های تدارکاتی برای برد و باخت نیست و مهم این است که سرمربی جدید تیم ملی با ابزار خود به خوبی آشنا شود، بنده معتقدم تماشاگرانی که بازی را از تلویزیون دیدند یا در استادیوم بودند از نوع بازی تیم ملی و به ثمر رساندن پنج گل لذت برده باشند. به طور کلی نباید به فکر برد و باخت در بازی های تدارکاتی باشیم و باید آن را ابزاری برای محک بازیکنان در اختیار کادر فنی بدانیم.

بازیکن پیشین تیم ملی درباره ارزیابی اش از مارک ویلموتس گفت: خیلی زود است با یک بازی بخواهیم مربی را محک بزنیم، باید اجازه بدهیم کادر جدید چند بازی به کار خود ادامه دهند، آن وقت درباره نوع عملکرد آنها می توان صحبت کرد، بسیار مهم است در برهه فعلی پیش داوری نکنیم و باید به ویلموتس وقت کافی بدهیم.

کارشناس فوتبال درباره بازی سه شنبه هفته آینده مقابل کره جنوبی اظهار داشت: به نظر من تیم ملی در این بازی نباید مانند گذشته یک بازی بسته ارائه بدهد، چرا که اینگونه بازی کردن مورد پسند فوتبالدوستان در هیچ کجای دنیا نیست. بازیکنان خوبی داریم و می توانیم با توجه به پتانسیل هجومی خود دروازه حریف را بارها مورد هجوم قرار دهیم، موقعیت خلق کنیم و گل بزنیم.گرچه مهم نیست نتیجه بازی چه خواهد شد اما امیدوارم مانند بازی سوریه بتوانیم یک فوتبال روبه جلو و خوب را ارائه کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز