امروز صورت گرفت؛

بازتاب گسترده برد ایران مقابل سوریه در رسانه های مختلف بلژیکی

۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۴:۱۱
کد خبر: ۸۵۴۹۸۶
بازتاب گسترده برد ایران مقابل سوریه در رسانه های مختلف بلژیکی
پس از برد ملی پوشان کشورمان مقابل سوریه، شروع پر قدرت ویلموتس بلژیکی با ایران در رسانه‌های این کشور بازتاب یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (پنجشنبه) با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف سوریه رفت که این بازی با سه گل مهدی طارمی و گل‌های جهانبخش و صیادمنش با برتری ۵ بر صفر ایران به پایان رسید.

شروع پر قدرت ویلموتس بلژیکی با ایران در رسانه‌های این کشور بازتاب یافت.

سایت روزنامه فرانسوی زبان لا درنیه آئوره (دی اچ نت) بلژِیک نوشت، مارک ویلموتس با پیروزی بزرگ به همراه ایران کار را آغاز کرد.

ویلموتس، مربی سابق تیم ملی شیاطین سرخ، پس از امضای قرارداد سه ساله خود در اواخر ماه می (که منو فررا به عنوان دستیار به او پیوست)، روز پنج شنبه برای اولین بار نیمکت تیم ملی ایران نشست.

ایران به منظور کسب آمادگی جهت حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی بعدی که سال ۲۰۲۲ در قطر برگزار می‌شود، طی پنج روز دو بار دوستانه خواهد داشت. "تیم ملی" آماده سازی خود را با پیروزی خانگی مقابل سوریه (۵-۰) آغاز کرد.

گل‌های جهانبخش (۳۰)، طارمی (۳۷، ۵۷، ۷۷) و صیادممنش (۸۹) باعث شد ایران سوریه را با اختلاف فاحشی از پیش رو بردارد. دو مدافع سابق مسابقات لیگ بلژیک، رضائیان (اوستنده) و پورعلی گنجی (یوپن در این بازی) حضور داشتند. ایران روز سه شنبه در دیداری دوستانه با کره جنوبی بازی خواهد کرد.

تیم ملی از دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی بعدی وارد این مسابقات خواهد شد.

سایت اسپورت بلژیک هم با انتشار گزارشی از بازی ایران و سوریه نوشت، ویلموتس با پیروزی خوبی شروع کرد.

سایت روزنامه هلندی زبان «هت لاتسته نیوز» بلژیک

سایت sur۷، ۷ نوشت، ویلموتس با یک پیروزی بزرگ با ایران کار خود را شروع کرد.

سایت نیوز بلاد هم ضمن انتشار گزارش اولین بازی رسمی ایران با مربیگری سرمربی سابق بلژیک به شروع پر قدرت ویلموتس روی نیمکت ایران اشاره داشت.

ضمن آن که سایت fcupdate هلند نیز با اشاره به گلزنی علیرضا جهانبخش ستاره سابق الکمار و لیگ هلند نوشت، ویاموتس به لطف گل آغازین جهانبخش پیروز شد. گلزن‌ترین بازیکن این دیدار هم طارمی بود که هت تریک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز