هواداران نگران نباشند؛

دو دلیل که حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس را قطعی می‌کند

۱۳۹۸/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۱:۲۳
کد خبر: ۸۵۵۰۲۱
دو دلیل که حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس را قطعی می‌کند
یک رسانه عربستانی به صورت رسمی اعلام کرد برانکو از نیمکت الاهلی دور شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ همه چیز زمانی شروع شد که توئیتر سایت خبری سعودی ۳۶۰ عربستان، خبر از عقد قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی این کشور داد و نوشت باشگاه الاهلی قرارداد اولیه‌ای با برانکو امضا کرده که البته هرگز تایید نشد.

اما ساعاتی پیش رسانه الریاضیه عربستان با انتشار خبری نوشت، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با تأمین منابع مالی لازم، قرارداد بعدی برانکو ایوانکوویچ امضا و زمینه حفظ و ادامه همکاری با او فراهم خواهد شد. این در حالی است که این سرمربی کروات در فهرست نامزد‌های تیم الاهلی جده قرار داشت.

این رسانه ادامه داد: پرسپولیس با انتشار بیانیه اخیر سعی کرد هوادارانش را از ترس خروج برانکو ایوانکوویچ خارج کند. او یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد اما این باشگاه پیشنهاد امضای قرارداد طولانی مدت پس از توافق‌نامه اخیر برای پرداخت بدهی‌هایش را ارائه کرده است.

اما نکته بعدی این است که یکی از نزدیکان برانکو در تهران از او خواسته 2 کار اداری برای او انجام دهد و نه از این دوست خداحافظی کرده و نه حرفی درباره رفتن از پرسپولیس زده است. به هر حال این دو نکته و دلیل نشان می‌دهد به احتمال فراوان حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس قطعی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز