علی‌اکبر غریب شی:

آرزو دارم در پارالمپیک رکوردشکنی کنم

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۰:۵۱
کد خبر: ۸۵۵۳۴۳
آرزو دارم در پارالمپیک رکوردشکنی کنم
ملی پوش پاراوزنه برداری ایران گفت: آرزو دارم در توکیو با ایستادن بر سکوی پارالمپیک ۲۰۲۰ رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و ومعلولین، علی اکبر غریب شی ملی پوش پاراوزنه برداری طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در یک سانحه دچار معلولیت شدم، در آن زمان اطلاعی از ورزش افراد دارای معلولیت نداشتم تا اینکه از طریق مرحوم گلبارنژاد با وزنه برداری جانبازان و معلولین آشنا شدم و تمرینات خود را آغاز کردم.

وی افزود: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مدال نقره گرفتم و به دلیل اینکه از رنگ مدال خود راضی نبودم میزان تمرینات خود را بیشتر و سخت‌تر کردم و به طور میانگین ۵ روز در هفته تمرین می‌کنم تا بتوانم در رقابت‌های قهرمانی جهان و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال خوش رنگ‌تری کسب و رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم.

ملی پوش پاراوزنه برداری عنوان کرد: معلولیت به دور از ورزش سخت است. در این مدت با خیلی از افرادی که دارای معلولیت هستند درباره ورزش‌های پارالمپیکی صحبت کردم تا با آن آشنا شوند و سعی کردم در این مسیر مشوق آن‌ها باشم.

غریب‌شی درخصوص شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود اظهار داشت: رقابت‌های جهانی ژاپن بهترین خاطره ورزشی من است چرا که اولین تجربه برون مرزی و کسب مدال من بود.

وی خاطرنشان ساخت: مرحوم گلبارنژاد مشوق اصلی من برای ورود به ورزش و ادامه آن بود. بعد از موفقیت‌هایی که کسب کردم دیدگاه اطرافیان من نسبت به توانایی‌هایم تغییر کرد و استقبال خوبی از من صورت گرفت.

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان درباره مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان گفت: در این دوره از مسابقات برای ارائه بهترین عملکرد ورزشی تلاش می‌کنم و امیدوارم با انجام منظم تمرینات خود بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز