محمد وکیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برد مقابل آرژانتین اهمیت زیادی داشت/ صعود به مرحله بعد دور از دسترس نیست

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۵:۲۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۵۴۳۵
برد مقابل آرژانتین اهمیت زیادی داشت/ صعود به مرحله بعد دور از دسترس نیست
کارشناس والیبال گفت: نتیجه بازی با آرژانتین در جایی خودش را به خوبی نشان خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد وکیلی، کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در بازی با آرژانتین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی سختی مقابل آرژانتین داشتیم چراکه روز قبل از این دیدار، بازی طولانی با برزیل انجام دادیم که قطعا در توانایی جسمی بازیکنان تاثیرگذار بود و از نظر بدنی کمی تحلیل رفته بودیم.

وی ادامه داد: ست اول را خوب شروع کردیم ولی در ست دوم تیم حریف ما را تحت تاثیر قرار داد و موفق شد امتیاز را بگیرد اما در ست سوم و چهارم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم که در نهایت نیز بچه‌های ما با تکیه به تجربه خود موفق شدند پیروز میدان باشند.

وکیلی افزود: نتیجه بازی با آرژانتین در جایی خودش را به خوبی نشان می دهد. برای مثال اگر همین روند پیروزی‌ها را در ایران ادامه دهیم امتیاز این بازی برای حضور در مرحله بعدی کاملا به چشم خواهد آمد.

وی در انتها درخصوص دیدار با ژاپن گفت: از قبل هم همه معتقد بودند اگر بتوانیم پنج پیروزی خارج خانه را به دست بیاوریم و همین نتایج را در ایران نیز تکرار کنیم می‌توانیم راحت به مرحله بعد صعود کنیم که قطعا در صورت رخ دادن این اتفاق بچه‌ها با انگیزه بیشتری برای حضور در انتخابی المپیک که بسیار با اهمیت است آماده می‌شوند. بازی با ژاپن قطعا سخت‌تر خواهد بود چراکه آنها از امتیاز میزبانی برخوردار هستند ولی با شناختی که از تیم دارم با خودباوری و تلاش بیشتر برد مقابل ژاپن هم دور از ذهن نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز