کوروش باقری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

جوانان وزنه‌بردار عملکرد تحسین برانگیزی داشتند/ داوودی شاید خسته بود/ از حالا باید چند ملی‌پوش را نامزد حضور در المپیک کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۰۶:۰۵:۰۳
کد خبر: ۸۵۵۵۰۰
سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: جوانان عملکرد تحسین برانگیزی داشتند و باید به تک‌تک بازیکنان و کادرفنی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران توانست با 2 مدال طلا، 4 نقره و 9 برنز و کسب 622 امتیاز برای چهارمین بار متوالی بر سکوی نخست جهان بایستد.

کورش باقری، پیشکسوت نامدار وزنه برداری، در این باره به خبرنگار برنا گفت: ابتدا اجازه دهید بنده این قهرمانی را به خانواده وزنه‌برداری تبریک بگویم. تیم با نفرات کامل در این مسابقات حاضر شد و خیلی خوشحال هستیم که بازهم توانستیم قهرمان جهان شویم. جوانان عملکرد تحسین برانگیزی داشتند و باید به تک تک بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت.

وی افزود: البته مثل سنوات گذشته به لحاظ مدالی در رتبه سوم قرار گرفتیم و به غیر از طلای تیمی مدال طلای دیگری نداشتیم، به هرحال می توان روی نقاط ضعف بیشتر کار کرد و تیم جای رشد دارد.

سرمربی سابق تیم ملی درباره رکوردشکنی یوسفی و انتظاراتی که از سوی داوودی برآورده نشد، اظهار داشت: یوسفی تلاش خوبی داشت و رکورد نوجوانان جهان را شکست، درباره آقای داوودی هم باید بگوییم او در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در حالی حضور پیدا کرد که پیش از آن در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا شرکت کرده بود و به نظر می‌رسد ریکاوری او در این میان به گونه‌ای بوده که نتوانسته آن گونه که باید در این رقابت وزنه بزند و شاید خسته بوده البته نباید فراموش کنیم برای یک ورزشکار 20 ساله این حجم از مسابقه در فاصله کم سخت است.

دارنده مدال طلای جهان درخصوص اینکه آیا به نظرش این بازیکن توان حضور در المپیک را دارد؟ عنوان کرد: کار در المپیک بسیار سخت است، من پیش از این گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم ما باید واقع بینانه عمل کنیم، 7-8 وزنه بردار باید خود را برای مسابقات ورودی آماده کنند و ما باید از میان افرادی مانند مرادی، میری، رستمی، موسوی، هاشمی، حسینی و داوودی را در اردو نگه و آنها را برای مسابقات ورودی آماده کنیم تا بتوانند وزنه‌های خوبی بزنند و پس از مسابقات انتخابی می‌توانیم بهترین نفرات را عازم توکیو کنیم. در فوق سنگین ما شانس داریم ولی از طرفی رقبای قدرتمندی هم حضور دارند و امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند نمایش خوبی در المپیک داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز