درخصوص بررسی مسائل مالی؛

نشست مشترک مدیران عامل استقلال و ایرانسل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۴:۳۰:۳۵
کد خبر: ۸۵۵۸۷۱
نشست مشترک مدیران عامل استقلال و ایرانسل برگزار شد
نشست مشترک مدیران عامل استقلال و ایرانسل، شنبه ۱۸ خردادماه در شرکت ایرانسل برگزار شد و طرفین درخصوص کمک‌های مالی ایرانسل و کسری بودجه باشگاه استقلال گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست مشترک مدیران عامل استقلال و ایرانسل، شنبه ۱۸ خردادماه در شرکت ایرانسل برگزار شد و طرفین درخصوص کمک‌های مالی ایرانسل و کسری بودجه باشگاه استقلال گفتگو کردند.

در این نشست امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال باتفاق آقایان خلیل زاده و منزوى اعضاى محترم هیأت مدیره با اذعان به عدم تسویه پیش‌پرداخت ایرانسل به باشگاه از فصل گذشته، به بیان نیازهای آتی و برنامه‌های فصل بعدی فوتبال کشور در لیگ برتر و آسیا پرداخت.

همچنین بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل نیز با بیان شیوه‌های همکاری و گسترش فعالیت‌های باشگاه درخصوص باشگاه‌های هواداری در فصل فوتبالی ۹۹-۹۸ و همینطور ادامه همکاری با این باشگاه نکاتی را مطرح کرد.

مدیران عامل استقلال و ایرانسل براساس مذاکرات این نشست توافق کردند که پس از طی مراحل حقوقی مورد نیاز، در اسرع وقت پیش‌پرداخت دوباره‌ای جهت برطرف کردن مشکلات ضروری، از طرف ایرانسل در اختیار باشگاه استقلال قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز