رابطه خوب مارک با مربیان ایرانی؛

سندی که ثابت می‌کند ویلموتس برخلاف کی‌روش حرکت می‌کند+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۸۵۵۹۶۵
سندی که ثابت می‌کند ویلموتس برخلاف کی‌روش حرکت می‌کند+عکس
اگرچه نمی‌توان مارک ویلموتس را به درستی قضاوت کرد اما یک بازی کافی بود تا او نشان دهد و ثابت کند برخلاف کی‌روش حرکت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اگرچه نمی‌توان مارک ویلموتس را به درستی قضاوت کرد اما یک بازی کافی بود تا او نشان دهد و ثابت کند برخلاف کارلوس کی‌روش حرکت می‌کند.

تیم‌ ملی ایران هفته قبل در اولین دیدار تدارکاتی خود با سرمربی جدید با پنج گل تیم‌ ملی سوریه را شکست داد. ویلموتس با اینکه مدت زمان زیادی نیست که هاشمیان را می‌شناسد اما برخلاف کی روش رابطه خوبی با مربی ایرانی داشته که عکس و سند  زیر نمایان‌گر همین موضوع است. هلی کوپتر فوتبال ایران به واسطه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال آلمان خیلی خوب به زبان آلمانی تسلط دارد و همین مسئله باعث شده راحت‌تر با ویلموتس ارتباط برقرار کند. این در شرایطی است که زمان حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران، چنین تعاملی به ندرت دیده می‌شد و کارلوس کی‌روش اعتقاد چندانی به مشورت با دستیاران ایرانی خود نداشت.

اما علاوه بر عکس بالا روز گذشته مهدی تاج در گفتگویی اعلام کرد ویلموتس تاکنون هیچ پولی از ما دریافت نکرده و نکته مثبت دیگر هم این است که این سرمربی نه با واسطه نه بی‌واسطه حرفی از پول نزده است.

نظر شما