ارادت قهرمانان به اهل بیت عصمت و طهارت یک سرمایه عظیم معنوی در جامعه ورزش است ؛

احمدی: حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین امسال گسترده‌تر و منسجم‌تر خواهد بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۳:۲۴
کد خبر: ۸۵۶۲۲۷
احمدی: حضور ورزشکاران در راهپیمایی عظیم اربعین امسال گسترده‌تر و منسجم‌تر خواهد بود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور پرافتخار و پررنگ قهرمانان ورزشی ایران در راهپیمایی های عظیم اربعین در سال های گذشته، اظهار داشت: حضور ورزشکاران در راهپیمایی اربعین امسال گسترده تر و منسجم تر خواهد بود و برای اعزام هیاتی متشکل از جامعه ورزش در این راهپیمایی برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در جلسه با مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: عتبات عالیات خار چشم دشمنان اهل بیت شده و اعتقاد ایرانیان مسلمان به ائمه اطهار یک نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به ما ارزانی داشته است و برای ایرانیان و جامعه ورزش این عشق و ارادت خالصانه سرشار از برکت است.

وی ادامه داد: وقتی در حرم ائمه اطهار حضور پرشور و شوق مردم را می بینیم و در این حضور هیچ چیز به جز یاد خدا موج نمی زند، یک حلقه اتصال بزرگ معنوی به وجود می آید که خار چشم دشمنان و تضمین کننده سلامت و آینده جامعه است و باید خداوند متعال را شاکر باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان حضور پرشور و خالصانه ورزشکاران و قهرمانان المپیک و جهان را در راهپیمایی های عظیم اربعین ستایش کرد و توضیح داد: برای راهپیمایی امسال در قالب هیاتی مشخص حضور ورزشکاران با حرکتی منسجم تر و گسترده تر صورت خواهد گرفت و موکب هایی نیز توسط جامعه ورزش بصورت خودجوش در این راهپیمایی عظیم این حرکت معنوی را حمایت خواهند کرد.

محمد حسن عباسی فر مدیر امور وزارتخانه های ستاد بازسازی عتبات عالیات ارادت ورزشکاران و قهرمانان پرآوازه ایران به عتبات عالیات را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ارادت خالصانه قهرمانان و نامداران ورزش ایران در جامعه به یک الگو تبدیل شده و ارزشمند است.

سردار نوربخش معاون امور وزارتخانه های ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی در راهپیمایی های عظیم اربعین حسینی در طی سال های اخیر را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: آنچه بیشتر از مشارکت و نذورات در سازمان ها و وزارتخانه ها اهمیت دارد ،فرهنگ سازی برای ترویج شور حسینی است که خوشبختانه محقق شده و میزان ارادت خالصانه و صادقانه جامعه ورزش نیز بیانگر سرمایه بزرگ معنوی است.

در این جلسه سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به حمایت معنوی دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نسبت به همراهی جامعه ورزش با ستاد بازسازی عتبات عالیات توضیح داد: در سال جاری با حمایت ها و برنامه ریزی های مدون حضور جامعه ورزش در راهپیمایی عظیم معنوی اربعین حسینی با راه اندازی یک کاروان ورزشی بصورت منسجم تر از قبل محقق خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه حکم محمد شروین اسبقیان به عنوان رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت ورزش و جوانان به مدت دوسال که از سوی حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات امضا شده توسط مدیران این ستاد به اسبقیان اهدا شد.

در این جلسه دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون ها و فرمانده بسیج وزارتخانه، محسن خمارلو معاون اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمد حسن عباسی فر و سردار نوربخش از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات حضور داشتند.

نظر شما