مبلغ زیاد برای جذب بوراک یلماز؛

دلیل عدم حضور کاپیتان تیم ملی ترکیه در پرسپولیس مشخص شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۴:۲۶:۱۵
کد خبر: ۸۵۶۳۷۳
دلیل عدم حضور کاپیتان تیم ملی ترکیه در پرسپولیس مشخص شد
مسئولان باشگاه پرسپولیس بدون سروصدا در حال کار کردن روی گزینه‌های برانکو هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات اخبار مختلفی هر روز پیرامون بازیکنان مختلف در باشگاه های بزرگ شنیده می شود. با توجه به عدم توافق تیم یونانی با علی علیپور و این موضوع که ماریو بودیمیر نیز علاقه‌ای دیگر به ماندن در پرسپولیس ندارد سرخ پوشان پایتخت به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ هستند. البته سرخ پوشان می توان گفت بدون سروصدا در حال کار کردن روی گزینه های برانکو هستند.

اگرچه شنیده ها حاکی از آن دارد که سرخ پوشان فوتبال ایران در این باره به مهدی طارمی پیشنهاد دادند و درصدد به خدمت گرفتن او هستند اما شایعه شده که سرخ پوشان پایتخت درصدد جذب بوراک یلماز، مهاجم ترکی بشیکتاش هستند اما شایعه جذب او صحت ندارد.

بوراک سابقه بازی در ترابوزان اسپور، گالاتاسرای و ... در کارنامه دارد و کاپیتان تیم ملی ترکیه است  و پیش از حضور در بشیکتاش از خیر قراداد ۳ میلیون یورویی ترابزون گذشت و برای مدت ۶ ماه از بشیکتاش دستمزد ۱.۲ میلیون یورو دریافت کرد و اصلی‌ترین دلایلی که پرسپولیسی‌ها نمی‌ تواننداین بازیکن را به خدمت بگیرند، قیمت بالای این بازیکن است و بسیار بعید است برانکو نیز تن به خرید بازیکنی مسن و گران بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز