بالاتر از سپاهان و تراکتورسازی؛

استقلال در دو بخش رکوردشکنی می‌کند+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۴:۵۳:۳۵
کد خبر: ۸۵۶۸۳۹
استقلال در دو بخش رکوردشکنی می‌کند+عکس
باشگاه استقلال تهران با بازیکن جدید به توافق رسیده و البته با ثبت قرارداد استراماچونی رکوردی را نیز در لیگ برتر به نام خود ثبت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مدیران باشگاه فوتبال استقلال تهران با 5 بازیکن جدید به توافق رسیده اند. بر اساس شنیده ها علی دشتی، ارسلان مطهری، خالد شفیعی، آرش رضاوند  و محمد بلبلی بازیکنانی هستند که با استقلال به توافق رسیده اند و البته مدیران استقلالی درصدد عقد قرارداد با 4 بازیکن دیگر نیز هستند. این درحالی است که با این تفاسیر استقلال گوی سبقت را در جذب بازیکن از رقبای قدرتمندی مانند سپاهان و تراکتور هم برده اند چرا که استراماچونی سرمربی ایتالیایی در صورت عقد قرارداد با این تیم که به نظر قطعی می رسد، نخستین سرمربی است که با سابقه حضور در سریA در لیگ برتر ایران فعالیت خواهد کرد و این رکورد به نام آبی پوشان پایتخت ثبت می شود. البته پیش از این جیوانی می در برهه ای کوتاه و در میان فصل سال 81هدایت سایپا را برعهده داشته است.

آبی‌ها در بحث تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظرشان هم جلو رفته اند و فقط توافق با روزبه چشمی، پژمان منتظری، مهدی رحمتی و وریا غفوری باقی مانده است و البته مهمترین اتفاق برای هواداران استقلالی در این برهه قطعا تمدیدی قرارداد با آیاندا پاتوسی است که طبق شنیده‌ها پاتوسی هم برای سال آینده آبی پوش می‌ماند. درمورد کاپیتان این تیم باید گفت: احتمال می‌رود که رحمتی قراردادش را با استقلال تمدید و مثل حیدری پس از اتمام قراردادش با استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز