مهشید صامت در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم پس از ۶ سال غیبت به تیم ملی تنیس روی میز بازگشتم/ هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۶:۱۱:۰۵
کد خبر: ۸۵۶۹۷۳
خوشحالم پس از ۶ سال غیبت به تیم ملی تنیس روی میز بازگشتم/ هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است
عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان گفت: خوشحالم که پس از 6 سال دوری از تنیس روی میز و به ویژه تیم ملی مجددا موفق شدم جواز حضور در تیم ملی کشورم را کسب کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان روز (دوشنبه) به اتمام رسید و نفرات راه یافته به تیم ملی مشخص شدند. بر این اساس ندا شهسواری (نفر اول رنکینگ بانوان ایران) و مهشید صامت در پایان دور اول به تیم ملی راه یافتند و در پایان دور دوم این رقابت‌ها فاطمه جمالی فر و شیما صفایی نیز به جمع ملی‌پوشان پیوستند. از مربی خودم آقای پاک‌نژاد نیز تشکر می‌کنم که همیشه در کنارم بودند و کمک کردند.

مهشید صامت در گفتگو با خبرنگار برنا درباره حضور در خود در ترکیب تیم ملی ایران عنوان کرد: خوشحالم پس از 6 سال دوری از تنیس روی میز و به ویژه تیم ملی مجددا موفق شدم جواز حضور در تیم ملی کشورم را کسب کنم.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی واقعا در سطح بالایی برگزار شد، به نظرم تمامی بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها همگی نسبت به دوره‌های قبل و سال‌های قبل بسیار پیشرفت کرده بودند و این کار را برای من که چند سالی از مسابقات دور بودم کمی دشوار می‌کرد ولی خوشبختانه موفق شدم با غلبه بر حریفان به صورت مستقیم  به تیم ملی راه پیدا کنم.

صامت درباره علت این دوری 6 ساله گفت: در این چند سال درگیر ادامه تحصیل بودم و واقعا شرایط حضور در مسابقات و تیم ملی را نداشتم و حتی این دوری 6 ساله باعث شد تا رنک‌ام را تا حدود زیادی از دست بدهم اما با قدرت برگشتم قطعا و پس از این نیز با قدرت ادامه خواهم داد.

وی درمورد مسابقات آسیایی اندونزی اظهار کرد: این مسابقات شهریور ماه برگزار خواهد شد، آنطور که من شنیدم قرار است اردوها از تیرماه آغاز شود ولی تاریخ دقیقش نمی‌دانم. این مسابقات سطح بالایی دارد. همانطور که 6 ماه مداوم و سخت برای حضور در تیم ملی تلاش کردم، برای حضور موفق در این رقابتها نیز از هیچ تلاش کوتاهی نخواهم کرد.

صامت در پایان افزود: هدف‌گذاری من حضور در المپیک 2020 و اگر نشد المپیک 2024 است. قطعا برای رسیدن به این هدفی که دارم از همه توانم استفاده خواهم کرد، امیدوارم پس از غیبت 6 ساله بتوانم انتظارات خودم را برآورده کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز