حمید درخشان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی قابل قبولی را مقابل کره‌جنوبی به نمایش گذاشتیم/ می‌توانیم به آینده تیم ملی خوش‌بین باشیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۶:۱۰:۱۴
کد خبر: ۸۵۷۰۴۳
بازی قابل قبولی را مقابل کره‌جنوبی به نمایش گذاشتیم/ می‌توانیم به آینده تیم ملی خوش‌بین باشیم
بازیکن پیشین تیم ملی گفت: بازی خوبی را دیروز مقابل کره شاهد بودیم و تیم ملی موفق شد مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بازی مالکانه و قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی روز گذشته تیم ملی مقابل کره جنوبی به خبرنگار برنا گفت: بازی خوبی را دیروز شاهد بودیم و تیم ملی موفق شد مقابل یکی از تیم های قدرتمند آسیا یک بازی مالکانه و قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

وی افزود: این دیدار تدارکاتی بود و تیم ملی گل هم دریافت کرد اما ما موقعیت های گل زیادی را به وجود آوردیم و به نظر من این یک موفقیت است که تیم ملی از آن بازی دفاعی که شاید یک گل می زدیم یا نمی زدیم به جایی رسیده که موقعیت های ایجاده شده اش از تیم میزبان بیشتر بوده است.

بازیکن پیشین تیم ملی عنوان کرد: بازی تادرکاتی برای این برگزار می شود که تیم نقاط ضعف و قدرت خود را پیدا کند و بازیکنان خود را محک بزند و به نظر من ما باید این بازی های تدارکاتی را برای کادر جدید تیم ملی بیشتر مهیا کنیم. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که ویلموتس تفکرات تهاجمی دارد و با توجه به اینکه او از فوتبالی آمده که ساختار خوبی دارد، می توانیم به آینده تیم ملی فوتبالمان خوشبین باشیم. ما تا آغاز بازی های رسمی یک سال فرصت داریم و در این یک سال کارهای زیادی را کادر فنی می تواند انجام دهد و خانواده فوتبال کشور نیز باید به سرمربی جدید تیم ملی کمک کند.

نظر شما