محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجربیات خود را در اختیار فدراسیون افغانستان قرار می‌دهیم/ در تیم شیرجه رویکرد اصلی ما روی جوانان است/ تیم شنا به کرواسی اعزام خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۷:۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۵۷۷۶۴
تجربیات خود را در اختیار فدراسیون افغانستان قرار می‌دهیم/ در تیم شیرجه رویکرد اصلی ما روی جوانان است/ تیم شنا به کرواسی اعزام خواهد شد
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تیم واترپلو کارش را از قبل از عید شروع کرده و قطعا ما آن برنامههای خارجی را نمیتوانیم مثل سال گذشته به دلیل تحریمهای ناجوانمردانه و هزینهها داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، درخصوص انتخابش از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در افغانستان و همچنین اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی صحبت کرد.

رضوانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: من عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا هستم. انتخابات کشورها معمولا با حضور نمایندگان فدراسیون جهانی  برگزار می‌شود. افرادی که در کمیته‌های مربوطه که در آن سمت داشته باشند به عنوان نماینده حضور پیدا می‌کنند. تجربه‌ای که باید در این کار باشد و شناختی که روی آدم‌ها دارم به دلیل اینکه افغانستان همسایه ماست و ارتباط خوبی با فدراسیون ما دارد و همیشه سعی کردیم تا جایی که می‌شود به آنها کمک کنیم و قرار شد برای برنامه‌ها و انتخاباتشان و کارهای مالی‌شان آنجا باشم و گزارشی را ارائه دهم و ان‌شاءالله بتوانم مشکل‌شان را سریع‌تر حل کنم و انتخابات‌شان برگزار شود.

وی در ادامه افزود: هدف سفر فقط همین بحث نمایندگی از طرف فدراسیون جهانی است که از طرف فدراسیون بلیت تهیه شده و کارهایش انجام شده و با هماهنگی وزارت‌خانه می‌روم و بر‌می‌گردم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص برگزاری اردوهای تیم ملی شیرجه گفت: ما در شیرجه بیشتر رویکردمان روی بچه‌های جوان است و الان 2 تا از بچه‌های بزرگ‌ترمان از جمله شهرام نظرپور به مربیان اضافه شده است. بنی‌پور در کار مربیگری کمی پررنگ‌تر شده، از طرفی ما حمید کریمی را با هماهنگی که توانستیم با فدراسیون جهانی انجام بدهیم به یکی از بهترین کمپهای شیرجه دنیا اعزام میکنیم در کشور روسیه و شهر کازا یکی از مراکز ویژه شیرجه دنیاست که قسمت اعظم هزینههای آن را از فدراسیون جهانی کمک گرفتیم و یک نگاهی به ایشان داریم برای مسابقات انتخابی المپیک البته به این معنا نیست که بزرگسالان ما کار نکنند چون ما مسابقات ردههای سنی آسیا را داریم در کشور هند حدود  4 ماه دیگر و بچهها دارند خودشان را محک میزنند تا بببیند وضعیتشان برای نزدیکتر شدن به المپیک چطور است.

وی همچنین درخصوص اردوی آماده‌سازی تیم تکواندو نیز خاطرنشان ساخت: تیم واترپلو کارش را از قبل از عید شروع کرده و قطعا ما آن برنامههای خارجی را نمیتوانیم مثل سال گذشته به دلیل تحریمهای ناجوانمردانه و هزینهها داشته باشیم اما بچهها به جد دارند کارشان را جلو میبرند. اردوی تیم زیر 17 سال هم به زودی آغاز میشود و کارشان را انجام میدهند.

رضوانی افزود: تیم شنا نیز هفته آینده اعزام میشود به کشور کرواسی برای مسابقات آزاد شنای کرواسی. شناگر دیگرمان آقای سینا غلامپور در کشور تایلند زیر نظر مربی اسپانیایی است و فدراسیون جهانی دارد کارش را انجام میدهد. غلامپور هم یک مسابقه در مالزی  شرکت می کند. امیدواریم بچهها امسال بتوانند در یکی دو ماده به رکوردهای کسب سهمیه نزدیک شوند.

وی ادامه داد: قرار است یک مسابقه در چین برگزار شود و رقابت بین تیمهای ایران، قزاقزستان و چین هست. ما یک تیم جوان داریم که سال گذشته در بازیهای آسیایی زیر نظر آقای الکساندر چیریچ و آقای رضایی و دیگر بچه‌هایی که در کادر حضور داشتند توانستند کار بزرگی کنند. از طرفی اگر بتوانیم این تیم را مدیریت کنیم اینها در دو دوره بازیهای آسیایی میتوانند حضور داشته باشند. هدف ما در واترپلو ان‌شاءالله حضور در انتخابی المپیک است و با تأیید نظر مربی در مسابقات شرکت می‌کنیم ولی امیدوارم بتوانیم برنامه هشت سالهای که داشتیم را جلو ببریم و در بازیهای دوره بعد بتوانیم در فینال بازیهای آسیایی حضور داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز