محمدرضا مظلومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انتخابی تیم ملی براساس معیارهای کمیته پارالمپیک انجام می‌شود/ ۲۳۰ دوومیدانی‌کار در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند

۱۳۹۸/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۵:۵۱
کد خبر: ۸۵۷۸۰۸
رئیس فدراسیون نابینایان گفت: مسابقات قهرمان کشور دوومیدانی نابینایان مانند تورنمنت‌های بین المللی با حضور نماینده IPC برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی نابینایان و کم بینایان که با حضور نمایندهIPC  از هلند برگزار می‌شود، بیان کرد: این مسابقات مانند رقابت‌های خارجی برگزار می‌شود و نفراتی که بتوانند در این تورنمنت رکورد خوبی بزنند، نام آن‌ها در IPC  ثبت خواهد شد.

وی افزود: انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان امارات بر اساس ملاک‌های کمیته ملی پارالمپیک انجام می‌شود. این رقابت‌ها از قبل به ورزشکاران اعلام شده است تا نفرات با آمادگی بیشتری در تورنمنت حضور پیدا کنند، به دلیل این که نماینده کمیته بین المللی المپیک ناظر این رقابت‌ها است و کل رکوردها صورت جلسه خواهد شد. امیدواریم نفرات عملکرد خوبی داشته باشند تا تعداد بیشتری برای اعزام به مسابقات جهانی امارات انتخاب شوند.

مظلومی عنوان کرد: در حال حاضر 140 ورزشکار در بخش آقایان و 90 نفر در بخش بانوان شرکت خواهند کرد و این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی باشگاه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون نابینایان در پایان گفت: حضور نماینده IPC در این رقابت‌ها به درخواست کمیته بین المللی پارالمپیک بوده است. در حال حاضر کل مکاتبات دوومیدانی و شنا توسط کمیته پارالمپیک انجام می‌شود و فدراسیون نابینایان و فدراسیون جانبازان در این مسئله هیچ نقشی ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز