کتایون اشرف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک و توسعه قایقرانی است/ آینده روشنی پیش‌روی این رشته خواهد بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۵۷۹۴۶
هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک و توسعه قایقرانی است/ آینده روشنی پیش‌روی این رشته خواهد بود
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: هدف اصلی ما پس از کسب سهمیه المپیک توسعه و گسترش رشته قایقرانی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کتایون اشرف، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی که به تازگی به این عنوان منصوب شده است، در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برنامه‌های آینده خود بیان کرد: در مرحله اول تمام تلاش در جهت این است که مربیان بانوان را برای گرفتن سهمیه حمایت کنند و قایقرانی را پس از کسب سهمیه با جدیت و قدرت بیشتری در نقاط مختلف رشد و توسعه دهیم.

وی افزود: هدف بعدی ما بالا بردن سطح علمی و اطلاعات مورد نیاز مربیان است و دانشی لازم دارند را در اختیار آن‌ها بگذاریم و آن‌ها را حمایت کنیم. ما برای کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان بسیار امیدوار هستیم به دلیل این که بانوان قایقران ایران طی چند سال اخیر رشد بسیار چشم‌گیری داشته است.

اشرف عنوان کرد: بانوان قایقران در حال حاضر در آسیا جایگاه بسیار خوبی دارند و در آینده حتی در جهان می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و آینده روشنی پیش روی قایقرانی ایران خواهد بود.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: یکی از اهداف بزرگ ما توسعه و گسترش است که شامل، شناسایی ورزشکاران، مربیان، داوران و برگزاری مسابقات و فعال کردن مناطق بومی و محلی است. برنامه‌های زیادی پیش رو خواهیم داشت که در دو کلمه توسعه و گسترش خلاصه شدند.

نظر شما