اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دنیزلی، تراکتورسازی را به یکی از مدعیان تبدیل می‌کند/ برانکو بازهم می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۵۸۰۱۹
دنیزلی، تراکتورسازی را به یکی از مدعیان تبدیل می‌کند/ برانکو بازهم می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود
هافبک اسبق تراکتورسازی معتقد است تیم تراکتورسازی با حضور دنیزلی یک تیم متفاوت برای فصل بعد است و سال موفقی را با این مربی ترکیه‌ای سپری می‌کند و مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، هافبک اسبق باشگاه تراکتورسازی، درباره انتخاب مصطفی دنیزلی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: به نظرم مسئولان تراکتورسازی تصمیم درستی گرفتند که دنیزلی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند چراکه این مربی به علت سابقه مربیگری در پاس و پرسپولیس، فوتبال ما را می‌شناسد و از بازیکنان شناخت خوبی دارد. دنیزلی زمانی که در ایران مربیگری می‌کرد خیلی تاثیرگذار بود و از لحاظ روحی و روانی ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند.

او ادامه داد: تیم فوتبال تراکتورسازی با حضور دنیزلی یک تیم متفاوت برای فصل بعد است و سال موفقی را با این مربی ترکیه‌ای سپری می‌کند و مدعی قهرمانی فصل آینده خواهد شد. زمانی که دنیزلی در پرسپولیس بود من هدایت تیم ب سرخپوشان را عهده‌دار شدم، از روحیات این مربی باید بگویم اجازه دخالت در کارش را به کسی نمی‌دهد، ضمن اینکه جو صمیمانه در تیم‌های او وجود دارد و همانگونه که عرض کردم شناختش از فوتبال ایران باعث خواهد شد او تراکتور را فصل بعد به عنوان یکی از مدعیان اصلی مطرح کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: خوشبختانه پول آقای برانکو که باعث نگرانی هواداران شده هم اکنون فراهم شده است. امیدوارم با حضور برانکو پرسپولیس یک فصل خوب دیگر را استارت بزند. برانکو مربی بزرگی است و پرسپولیس را یک بار دیگر به دوران درخشان خود باز گرداند، برخی از جوان‌ها شاید یادشان نیاید اما ما در زمان لیگ آزادگان هر سال جام می آوردیم اما در یک دهه گذشته باشگاه با یک افت روبرو شد که آن هم با حضور برانکو و تلاش بچه‌ها تمام شد.

نظر شما