مهران شاهین‌طبع در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته المپیک به خوبی از بسکتبال حمایت می‌کنند/ بازیکنان باید بهترین عملکرد خود را در اردوها داشته باشند

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۸۵۸۴۶۵
وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته المپیک به خوبی از بسکتبال حمایت می‌کنند/ بازیکنان باید بهترین عملکرد خود را در اردوها داشته باشند
مربی تیم ملی بسکتبال گفت: اگر بازیکنان شرایط فنی مناسبی نداشته باشند، جایگزین خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص شرایط تیم ملی بیان کرد: اردوی تیم ملی بسکتبال از روز شنبه 25 خرداد ماه آغاز شده است، حدود 6 هفته تمرین در استان تهران داریم و پس از آن یک‌سری بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده است. یک تورنمنت در کشورهای پرتغال، روسیه و در نهایت در یونان پیش‌رو داریم. با زحماتی که فدراسیون بسکتبال کشیده و به کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در  این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: حدود 10 روز قبل از مسابقات جهانی عازم کشور چین می‌شویم و با سه تیم منتخب جام جهانی دیدار خواهیم کرد، بلافاصله پس از آن وارد مسابقات جهانی می‌شویم و بازی‌های خود را آغاز می‌کنیم.

شاهین‌طبع عنوان کرد: شرایط تیم ملی بسکتبال ایران ب توجه به این که امسال تیم ملی هر 2 ماه یک کمپ تمرینی داشته و مسابقات لیگ برتر تا 15 اردیبهشت ماه ادامه داشت، فرصتی به بچه‌ها دادیم تا با شرایط روحی و روانی بهتری در اردو شرکت کنند. فکر می‌کنم زمان کافی برای آماده‌سازی داریم.

مربی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: یک سری کمپ‌های کوتاه مدت در فدراسیون بسکتبال داشتیم که خیلی از نفرات تیم ملی هم در آن شرکت می‌کردند. به نظر من بچه‌ها شرایط نسبتا خوبی دارند و طی چند هفته‌ای که در پیش داریم، به شرایط مطلوب می‌رسند.

وی خاطرنشان ساخت: یک لیست بلند از بازیکنان برای مسابقات ارسال کردیم که اگر بازیکنی آسیب ببیند با از نظر فنی شرایط مناسبی نداشته باشد، جایگزین خواهیم کرد.

شاهین‌طبع در پایان گفت: در حال حاضر تمامی بازیکنان در اردو حاضر هستند، به جز آرون گرامی‌پور که از روز دوشنبه وارد می‌شود و صمد نیکخواه بهرامی که به دلیل آسیب دیدگی جزئی که دارد در اردو حضور دارد اما پیگیر روند درمانی فیزیوتراپی خود است. یک سری از بازیکنان هم فقط به دلیل فنی به اردو دعوت نشدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز