فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نقطه عطف تیم ملی والیبال ایران آمادگی جسمانی بالای بازیکنان است/ می‌توانیم در لیگ ملت‌ها به درخشش خود ادامه بدهیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۴:۲۴:۳۳
کد خبر: ۸۵۸۵۲۱
نقطه عطف تیم ملی والیبال ایران آمادگی جسمانی بالای بازیکنان است/ می‌توانیم در لیگ ملت‌ها به درخشش خود ادامه بدهیم
پیشکسوت والیبال کشورمان گفت: همه بازیکنان با آمادگی کامل و روحیه بالا در مسابقات حاضر شدند و می‌توان گفت نقطه عطف تیم ملی در بازی‌های گذشته آمادگی جسمانی بالای بازیکنان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد نفرزاده، پیشکسوت والیبال و سرمربی لیگ برتری کشورمان درخصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در مسابقات لیگ ملت‌ها صحبت کرد.

نفرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی قبلی ایران با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان پا به این مسابقات گذاشت و تیم منسجمی را شاهد بودیم که از همان بازی اول مقابل ایتالیا ملی‌پوشان ایران توانمندی خود را نشان دادند. در ادامه مقابل دیگر تیم‌های قدرتمند دنیا نمایش قابل قبولی را داشتند و در شرایطی که می‌توانستند مقابل برزیل هم پیروز شوند تا به اینجا بردهای دلچسبی را به دست آورده‌اند.

وی در ادامه افزود: همه بازیکنان با آمادگی کامل و روحیه بالا در مسابقات حاضر شدند و می‌توان گفت نقطه عطف تیم ملی ایران در بازی‌ها آمادگی جسمانی بالای بازیکنان است. تیم در داخل زمین به خوبی توسط سعید معروف و در بیرون از زمین توسط کولاکوویچ هدایت می‌شود و در این مدتی که کولاکوویچ در تیم ملی ایران حضور داشته به نظر من عملکردش قابل قبول است.

نفرزاده در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا والیبال ایران در ادامه نیز با کولاکوویچ می‌تواند این موفقیت‌ها را به دست آورد یا خیر، خاطرنشان ساخت: والیبال یک رشته خاص است و نمی‌توان گفت الان که والیبال ایران روند صعودی را در پیش گرفته در تورنمنت‌های بعدی نیز همین موفقیت‌ها را به دست خواهد آورد. ممکن است در مسابقات دیگر تیم‌ها شرایطشان فرق کند و به نوع دیگر در زمین حاضر شوند.

پیشکسوت والیبال ایران گفت: در ادامه چند تورنمنت مهم را در پیش داریم از جمله بازی‌های انتخابی المپیک 2020 و مسابقات جام جهانی که همه این مسابقات نیز برای ما مهم است. این تیم اگر همین شرایط را در پیش بگیرد و روند صعود را داشته باشد یقینا هم می‌توانیم به المپیک صعود کنیم و هم در جام جهانی بازهم قدرت خود را نشان دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز