هفته سوم لیگ ملت های والیبال؛

بلندقامتان ایران در زمین مسابقه جواب کوبیاک را دادند/ برد شیرین مقابل لهستان ایران را صدرنشین کرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۲۰:۲۵:۱۵
کد خبر: ۸۵۸۵۸۷
بلندقامتان ایران در زمین مسابقه جواب کوبیاک را دادند/ برد شیرین مقابل لهستان ایران را صدرنشین کرد
ملی پوشان والیبال ایران در یک دیدار حساس با نتیجه 3بر2 تیم لهستان را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 18:40 در سالن غدیر ارومیه به مصاف لهستان رفت.

کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

در ست نخست این دیدار بعد از امتیاز های اول تیم کشورمان از امتیاز 16 از حریف خود فاله گرفت و در نهایت 25 بر 20ست نخست به سود ایران به پایان رسید. اما در دو ست بعدی این لهستانی ها بودند که توانستند با نتایج 25بر21 و 25 بر18 به برتری برسند. در ست چهارم بلند قامتان ایران با یک بازی کم نقص قدرت خود را به حریف دیکته کرد و موفق شد با نتیجه 25 بر17 حریف خود را شکست دهد تا نتیجه این بازی حساس به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم در امتیاز های ابتدایی دو تیم پایاپای جلو آمدند اما از امتیاز 5 تیم کشورمان توانست فاصله ای 2 امتیازی از حریف خود بگیرد و آنرا در ادامه به 5 نیز رساند تا در نهایت موفق شود با نتیجه  15 بر 8لهستان را از پیش رو بردارد و به قول معروف جواب صحبتهای کم خردانه کوبیاک را در زمین مسابقه داد.

ایران با 2 امتیاز این دیدار 21 امتیازی شد و در مکان اول  جدول رده بندی لیگ ملتها قرار گرفت.

گفتنی است، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 فردا از ساعت 18:30 به مصاف روسیه خواهد رفت.

نظر شما