رقیه مصطفوی:

آگاهی از قوانین جدید باعث افزایش اعتماد بازیکنان به داوری می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۷:۴۱
کد خبر: ۸۵۸۷۰۶
آگاهی از قوانین جدید باعث افزایش اعتماد بازیکنان به داوری می‌شود
داور والیبال نشسته بانوان گفت: آگاهی از قوانین جدید علاوه بر افزایش اعتماد بازیکنان، باعث می‌شود ورزشکاران ما در مسابقات بین المللی با مشکل داوری مواجه نشوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقیه مصطفوی داور والیبال نشسته بانوان کشورمان طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص کلاس‌های آموزش داوری بین المللی بیان کرد: این دوره با حضور مدرسینی از ایران و کره جنوبی برگزار شد و خوشبختانه توانستم با عملکرد خوب، بهترین نمره را به دست آورم.

وی افزود: دو روز نخست این دوره به تدریس آخرین مباحث قوانین داوری اختصاص داشت و و از روز سوم به بعد با برگزاری دیدار تدارکاتی بین تیم‌های تایلند و کره جنوبی توانستیم مباحث کلاس تئوری را به صورت عملی انجام دهیم.

مصطفوی در ادامه عنوان کرد: حضور داوران ایران در کلاس‌های بین المللی باعث می‌شود تا آن‌ها با آخرین تغییرات قوانین آشنا شوند و در مسابقات لیگ بازیکنان اعتماد بیشتری به قضاوت آن‌ها داشته باشند و از طرف دیگر ملی پوشان ما در میدان‌های بین المللی از نظر بحث داوری با مشکل مواجه نشوند و با قوانین جدید آشنایی داشته باشند.

داور والیبال نشسته بانوان گفت: در این دوره از کلاس‌های آموزشی قوانین جدیدی که در بحث خطا ها وجود داشت را آموزش دادند که این موضوع باعث افزایش آگاهی داوران حاضر در دوره شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز