مبارزه کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در آذربایجان؛

الهامی: تمرینات خوبی را در کنار علی‌اکبری انجام داده‌ام/ می‌خواهم برای کشورم افتخارآفرینی کنم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۰:۰۱:۰۹
کد خبر: ۸۵۸۷۱۲
الهامی: تمرینات خوبی را در کنار علی‌اکبری انجام داده‌ام/ می‌خواهم برای کشورم افتخارآفرینی کنم
کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران که در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، قرار است روز دوم تیر در چهارچوب سازمان WJF در کشور آذربایجان به مصاف نماینده میزبان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار الهامی، کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران که در مسابقات MMA به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، قرار است روز دوم تیر در چهارچوب سازمان WJF در کشور آذربایجان به مصاف نماینده میزبان برود و برابر حریفش مبارزه کند.طبق برنامه ریزی که صورت گرفته و با توجه به سوابق خوب الهامی در چارچوب مسابقات MMA، بهترین مبارزه شب (فایت نایت) بین او و نماینده میزبان برگزار می شود.

مراسم وزن کشی این رقابت‌ها یکم تیر انجام می شود و دوم تیر الهامی در باکو به مصاف حریفش خواهد رفت.الهامی سال ها با لباس تیم ملی کاراته به عنوان کاپیتان تیم ملی، مدال‌های بسیاری را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده‌ و تنها کاراته‌کایی است که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی حضور داشته است. 

او به خبرنگار برنا درمورد حضورش در این مسابقات گفت: برای رسیدن به آمادگی در طول این مدت کنار امیرعلی اکبری تمرینات خوبی را انجام دادم تا روز دوم تیر به مصاف رقیب آذربایجانی بروم. قطعا مبارزه سختی دارم اما برای شکست حریفم تمام تلاشم را انجام خواهم داد.

الهامی ادامه داد: برای حضور در مسابقات MMA باید با هزینه شخصی اعزام شوم و برای رسیدن به مدال مسیر سختی را دارم و این موضوع برای همه رزمی کاران است. خوشبختانه با حمایت اسپانسر قرار است راهی آذربایجان شوم و شرکت آدا چوب ایده آل هزینه اعزام به این مسابقات را پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی واقعا حضور اسپانسر در کنار ورزشکاران اتفاق بسیار خوبی است. از عبدالله تسوجیان مدیرعامل شرکت آداچوب ایده آل به خاطر حمایت مالی تشکر می کنم. امیدوارم که در سومین مبارزه ام در چارچوب مسابقات MMA بتوانم موفق شوم و سربلند از مبارزه بیرون بیایم.

 

88

نظر شما