مهرداد جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اردوی مشترکی با یکی از کشورهای همسایه برگزار می‌کنیم/ برای ارتقای رنکینگ یک تیم گلف منسجم تشکیل خواهیم داد

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۶:۲۹:۰۷
کد خبر: ۸۵۸۹۵۶
اردوی مشترکی با یکی از کشورهای همسایه برگزار می‌کنیم/ برای ارتقای رنکینگ یک تیم گلف منسجم تشکیل خواهیم داد
دبیر فدراسیون گلف ایران گفت: می‌خواهیم یک اردوی مشترک برای بانوان و آقایان با یکی از کشورهای همسایه داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد جمشیدی، دبیر فدراسیون گلف در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی بانوان بیان کرد: دومین دوره اردوی انتخابی تیم ملی گلف بانوان در رده سنی بالای 18 سال با حضور 13 نفر از اسکورهای برتر سال در مسابقات قهرمانی کشور گذشته از تاریخ 24 تا 28 خرداد ماه در  زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره را به عنوان اردو انتخابی گذاشتیم که نفرات اصلی در آن مشخص می‌شوند، 4 نفر نفرات اصلی تیم و یک نفر ذخیره انتخاب می‌شود. اردو به سرمربیگری نگار صیادی در حال برگزاری است، در روز اول تاکتیک‌های مختلف در زمین بازی به بازیکنان آموزش داده شده و در 3 روز آینده به صورت متوالی از وی اسکورگیری می‌شود، با اسکورهای اردوی دوره قبل نهایتا با 18 اسکور به یک جمع بندی و نتیجه می‌رسد و نهایتا نفرات را انتخاب می‌کنند.

جمشیدی عنوان کرد: برنامه داریم تا پس از این اردو برای بانوان و آقایان یک اردوی مشترک با یکی از کشورهای همسایه برگزار کنیم، آن کشور را هنوز مشخص نکردیم اما در حال رایزنی هستیم تا ببینیم کدام کشور آمادگی این را دارد. سعی می‌کنیم اردو را به صورت رفت و برگشت برگزار کنیم، یعنی پس از برگزاری یک تمرین مشترک در زمین ایران و زمین کشور مقابل، یک مسابقه تدارکاتی و دوستانه با آن‌ها برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون گلف در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این دو دوره اردو بالا بردن سطح فنی بازیکنان درون اردو و کسب آمادگی جهت شرکت در رویدادهای برون مرزی بود. بازیکنان خوبی که در این اردو حضور دارند، اسکورهای برتر مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته و در حقیقت بهترین اسکورهای کشور هستند.

وی خاطرنشان ساخت: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سال 98، یک اردوی تلفیقی داخلی خواهیم داشت و از نفرات انتخابی و کسانی که در اردوی آینده بین اسکور یک تا 5 قرار می‌گیرند، دعوت می‌شود تا در این اردو حضور داشته باشند. در گذشته برای بانوان کمتر اردو برگزار کرده بودیم اما در تاش هستیم تا در سال 98 مرتبه برای بانوان اردو داشته باشیم. اردو از سطح فنی بسیار خوبی برخوردار است، اردوی جامعی است و همه بازیکنان تا جایی که من اطلاع دارم راضی هستند.

جمشیدی گفت: اردوهای بعد از این تدارکاتی خواهد بود که قطعا چه اعزام داشته باشیم و چه اعزام نداشته باشیم تا پایان سال با همین نفرات چند مرحله اردو تدارکاتی دیگر خواهیم داشت تا بتوانیم یک تیم منسجم برای ارتقای رنکینگ بانوان داشته باشیم. در حال حاضر بانوان رنکینگ ضعیفی دارند و ما در تلاش هستیم تا با برگزاری این دوره‌ها سطح فنی بانوان را بالا ببریم.

نظر شما