امین احمدیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برادران عالمیان جزو برترین‌های کشور هستند/ هدفم در مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه بیشتر است

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۰۷:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۵۸۹۸۵
برادران عالمیان جزو برترین‌های کشور هستند/ هدفم در مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه بیشتر است
تنیسور جوان ایران گفت: هدف من در مسابقات قهرمانی آسیا کسب تجربه بیشتر و نتیجه بهتر از دوره‌های قبل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین احمدیان، تنیسور جوان ایران که در مسابقات انتخابی تیم ملی به عنوان نفر چهارم به تیم ملی ایران راه پیدا کرد در گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: مسابقات انتخابی بین 12 نفر برتر ایران در بالاترین سطح کشور به صورت دوره‌ای برگزار شد، در مرحله اول نوشاد و نیما عالمیان وارد تیم ملی شدند. رقابت‌ها بسیار نزدیک بود و تا لحظه‌های آخر مشخص نبود که چه کسی صعود خواهد کرد. من با 1 برد و 1 باخت مقام چهارم را کسب کردم.

وی افزود: برادران عالمیان جزو برترین‌های کشور هستند و همه انتظار داشتیم که اول و دوم شوند، در دور اول من مقابل نیما پیروز شدم و برابر نوشاد در دور دوم بازی نزدیکی را باختم. در کل مسابقه بسیار خوبی برای من بود.

احمدیان عنوان کرد: ما برای مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی آماده می‌شویم و پس از آن مسابقات انتخابی المپیک پرتغال را پیش رو داریم که هنوز مشخص نیست چند نفر به این رقابت‌ها می‌روند. مسابقات کسب سهمیه المپیک به صورت تیمی است و باید تیم ایران بتواند سهمیه کسب کند.

تنیسور جوان ایران در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم، به دلیل این که سطح مسابقات بسیار بالا است و همه چیز بستگی به آمادگی در آن زمان دارد. در مسابقات قهرمانی آسیا، بهترین‌های دنیا هستند و هدف من این است که بتوانم خوب بازی کنم و تجربه زیادی به دست آورم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز