هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - ارومیه؛

هینن: مقابل کانادا اشتباهات کم تری داشتیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۷:۴۱:۲۵
کد خبر: ۸۵۹۰۴۸
هینن: مقابل کانادا اشتباهات کم تری داشتیم
سرمربی تیم ملی کانادا گفت: پیروزی مقابل کانادا به این دلیل است که تنها اشتباهات ما کم‌تر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه، عنوان کرد: همه خسته هستند، از بازیکنان تا مربیان، در بازی‌های روز سوم همیشه اینگونه است. این برد به دلیل این نیست که خیلی بهتر از کانادا بودیم بلکه دلیل آن این است که تنها اشتباهات ما کم‌تر بود، به اندازه دو امتیاز.

او اضافه کرد: فکر میکنم هفته سنگینی بود، مخصوصا بازی دیروز مقابل ایران که 5 ست طول کشید. بعد از بازی هم شهر شلوغ بود و خیلی سخت به هتل رسیدیم. خوشحال هستیم که به بهترین نحو هفته را تمام کردیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در مورد میزبانی ارومیه نیز گفت: بعضی مواقع ساکت ماندن بهتر است. چون فکر میکنم وقتی بیرون از سالن هستید مردم عالی هستند، جو سالن هم فوق‌العاده است، اما مشکل اصلی این است که انتقال از سالن به هتل بد بود که فکر میکنم کمیته اجرایی نتوانست مراتب انتقال ورزشکار ها را به خوبی انجام دهد.

او ادامه داد: بعد از بازی با ایران هواداران اتوبوس ما را ا مشت میکوبیدند و بازیکنان ما خیلی ترسیدند  که این موضوع برای من اصلا قبول شده نیست. من به این فکر میکنم که اگر لهستان میبرد چه اتفاقی پیش می آمد و این مهم است! هتل هم کار خود را به خوبی انجام میدهد اما اگر‌ نمیتوانند امنیت بازیکنان را فراهم کنند، برای من این سوال به وجود می آید که آیا باز هم به ایران و به این شهر برگردم یا خیر؟!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز