هفته سوم لیگ ملت های والیبال؛

روسها هم مقابل سروقامتان ایران تعظیم کردند/ تداوم صدرنشینی شاگردان کولاکوویچ در پایان هفته سوم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۱:۳۶
کد خبر: ۸۵۹۰۶۲
روسها هم مقابل سروقامتان ایران تعظیم کردند/ تداوم صدرنشینی شاگردان کولاکوویچ در پایان هفته سوم
تیم ملی کشورمان موفق شد با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر تیم قدرتمند روسیه را شکست داد و صدرنشین جدول رده بندی باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی والیبال ایران از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) 26 خرداد ماه 1398در آخرین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 در ورزشگاه غدیر ارومیه به مصاف تیم ملی روسیه رفت.

ایران در این بازی با ترکیب موسوی، غفور، عبادی پور، حضرت پور  فیاضی و معروف (کاپیتان) بازی را شروع کرد.

در ست نخست و از همان ابتدای بازی شاگردان کولاکوویچ ابتکار عمل را  در دست گرفتند و ست اول را در حالی که از امتیاز 14 فاصله 4 امتیازی با حریف پیدا کرده بود را با نتیجه قاطه 25بر20 به سود خود به پایان رساند.

در ست دوم این روسها بودند که بازی را بهتر شروع کردند و حتی فاصله را به 5امتیاز افزایش داده و در امتیاز های میانی نتیجه  11بر6 را نیز بازیکنان ما تجربه کردند، اما در امتیاز 18 تیم روسیه چند امتیاز را از دست داد وشاگردان کولاکوویچ اختلاف ر در امتیاز 23 به صفر رساندند، امتیاز 24 برای ایران بود و در نهایت این ست با نتیجه26بر24 به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

 

در ست سوم این سروقامتان ایران بودند که از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند، و فاصله 2امتیازی خود را در اکثر دقایق حفظ کردند اما در امتیاز 22روسها به یک قدمی ملی پوشان کشورمان رسیدند.کولاکوویچ در امتیاز 22بر21 تقاضای وقت استراحت کرد وسعید معروف نیز هماهنگی لازم را انجام داد.این ست در نهایت با نتیجه 25بربه23 برتری دست یافت  و این بازی را با نتیجه 3برصفر شکست دهد.

ملی پوشان کشورمان با این نتیجه 24 امتیازی شدند و با اقتدار در صدر جدول باقی ماندند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز