هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ - ارومیه؛

کولاکوویچ: برای ما حضور در مرحله نهایی مهم است/ در حال حاضر نمی‌توانیم از شهرام محمودی استفاده کنیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۲۰:۱۳:۳۸
کد خبر: ۸۵۹۰۷۰
کولاکوویچ: برای ما حضور در مرحله نهایی مهم است/ در حال حاضر نمی‌توانیم از شهرام محمودی استفاده کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: برای ما حضور در مرحله نهایی اهمیت دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزارب برنا،ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان بازی برابر روسیه در نشست خبری عنوان کرد: تشکر می کنم از همکارم (سرمربی روسیه) چون به خوبی درباره بازی اظهار نظر کرد. از مردم ایران به ویژه ارومیه به خاطر میزبانی عالی تشکر می کنم.همینطور از کادرفنی خودم تشک می کنم. اگر قرار باشد باز هم در ارومیه بازی کنیم نیاز به چنین جو و حمایتی داریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به صدرنشینی ایران تا اینجای کار، ادامه داد: برای ما مهم این است در شیکاگو و در مرحله نهایی باشیم. صدر نشین ماندن را نمی دانم مهم فقط حضور در شیکاگو است.
وی اضافه کرد: باید بگویم در لیگ قبلی معمولاً بازی های اول را خیلی بد شروع می کردیم ولی در این تورنمنت و در این هفته شروع طوفانی داشتیم. شخصیت بازیکنانم این است که برای امتیاز و بازگشت به بازی می جنگند. تیم هایی که قصد شکست تیم ما را دارند کار را سخت می کنند. همانطور که امروز از روسیه ۵ امتیاز عقب افتادیم و بازیکنانم بدون قبول شکست جنگیدند و به بازی برگشتند و پیروز شدند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص بازی با روسیه تاکید کرد: باید بگویم استراتژی ما در این بازی سرویس های قدرتمند بود که انجام دادیم. شانس دیگری در مقابل تیم روسیه که دریافت کننده های قدرتی دارد، نداشتیم. روس ها کنارزن راست خوبی هم دارند. موسوی و معروف خیلی سرویس های خوبی زدند. همینطور فیاضی و موفق شدند ما را به امتیازهای خوبی برسانند. سعی کردیم روی سرویس کار کنیم و این امتیازها به ما بسیار کمک کردند.
کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که چه زمانی چه زمانی از شهرام محمودی استفاده می کنید؟ گفت: درباره محمودی باید بگویم او آسیب دیدگی مچ پا داشت و نمی توانست پرش کند. در حال حاضر نمی توانیم از او استفاده کنیم اما با او در ارتباط هستم.

 

نظر شما