عباس ترابی:

به دنبال کسب قهرمانی در در رقابت‌های جهانی اسپانیا هستیم

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۹:۱۶
کد خبر: ۸۵۹۲۳۴
به دنبال کسب قهرمانی در در رقابت‌های جهانی اسپانیا  هستیم
ملی پوش فوتبال هفت نفره گفت: تلاش می‌کنیم در رقابت‌های جهانی با ایستادن روی سکو قهرمانی با دست پر به کشور برگردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، عباس ترابی ملی پوش تیم ملی فوتبال هفت نفره در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: ابتدا در فوتبال افراد سالم بازی می‌کردم اما سال ۱۳۹۴ به دلیل سانحه تصادف دچار معلولیت شدم و پس از آن و با کمک دوستان با فوتبال هفت نفره آشنا شدم و خوشبختانه توانستم وارد تیم ملی شوم.

وی ادامه داد: آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلا مسابقات جهانی است و من هم امیدوارم با قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت‌های اسپانیا بتوانم مدال طلای جهان را به دست آورم و امیدوارم فوتبال هفت نفره به پارالمپیک برگردد و تیم ما با حضور در این مسابقات روی سکوی قهرمانی بایستد.

ترابی افزود: به وزنه برداری، شنا و تیروکمان جانبازان و معلولین علاقه‌ی زیادی دارم و نتایج تیم ملی را در این رشته‌ها دنبال می‌کنم.

ملی پوش فوتبال هفت نفره عنوان کرد: ورزش باعث افزایش روحیه و انگیزه می‌شود و من به افرادای که دارای معلولیت هستند پیشنهاد می‌کنم که به عرصه ورزش وارد شوند تا علاوه بر حفظ سلامتی، دنیای جدیدی را تجربه کنند.

ترابی گفت: من همیشه سعی می‌کنم که با افرادی که دارای معلولیت هستند صحبت کنم و به آن‌ها ورزش جانبازان و معلولین را معرفی می‌کنم تا بتوانند بر اساس کلاسبندی و نوع معلولیت‌شان به یکی از رشته‌های ورزشی وارد شوند.

وی اظهار داشت: جدایی از ورزش برای من سخت است و اگر روزی به عنوان بازیکن از این عرصه خداحافظی کنم دوست دارم در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم تا به عنوان مربی بتوانم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان‌تر قرار دهم و به موفقیت تیم ملی کشورم کمک کنم.

ترابی بیان کرد: در تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران موفقیت شدم نایب قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین و قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کیش را تجربه کنم و کسب این مدال‌ها باعث شد دیدگاه اطرافیانم تغییر کند و حتی شناخت بیشتری نسبت یه این رشته پیدا کنند.

ملی پوش فوتبال هفت نفره در پایان گفت: تیم ملی ایران جایگاه خوبی در جهان دارد و توانسته افتخارات مختلفی در مسابقات به دست آورد و من امیدوارم که در اسپانیا هم بتوانیم با بهترین نتیجه این مسیر را ادامه دهیم و با دست پر به کشور برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز