محمدحسین برخواه:

اسامی وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام خواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۸:۴۵:۵۳
کد خبر: ۸۵۹۴۷۵
اسامی وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات جهانی اواسط مرداد اعلام خواهد شد
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: اواسط مردادماه و همزمان با هفته اول لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور، رکوردگیری اردونشینان نیز برگزار خواهد شد و 12 ملی‌پوش برای مسابقات قهرمانی جهان در تایلند انتخاب می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، محمدحسین برخواه در خصوص تمرینات اردونشینان این مرحله، اظهار داشت: تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی 2019 جهان به میزبانی تایلند، از 10 خرداد در کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است. شرایط اردو نیز به صورت مناسب و ایده آلی دنبال می شود و از برگزاری تمرینات رضایت کامل دارم.

وی درخصوص اضافه شدن نفرات جدید به این مرحله از اردو تصریح کرد: از روز جمعه 31 خرداد ماه هم علی داوودی و حسین سلطانی دو ملی‌پوش جوانان که به تازگی از مسابقات قهرمانی جهان از فیجی بازگشته‌اند، تمرینات خود را در کنار دیگر ملی پوشان بزرگسال، آغاز می‌کنند.

برخواه تاکید کرد: تمرینات به صورت مستمر و بدون وقفه در کمپ تیم‌های ملی ادامه دارد. برای آمادگی هرچه بیشتر اردونشینان برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مردادماه یک اردوی سطح دریا در یکی از شهرهای شمالی کشورمان برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص اعلام اسامی نفرات منتخب این اردو به مسابقات جهانی 2019 تایلند خاطرنشان کرد: اواسط مرداد و همزمان با هفته اول لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور، رکوردگیری اردونشینان برگزار خواهد شد و 12 ملی‌پوش برای مسابقات قهرمانی 2019 جهان در تایلند انتخاب می‌شوند.

رقابت‌های قهرمانی 2019بزرگسالان جهان، 27 شهریورماه تا پنجم مهرماه در تایلند برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز