از هیچ حمایتی برای تیم ملی فوتبال امید دریغ نمی‌کنیم؛

ماجدی: ژن فوتبال ایران انجام بازی هجومی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۱:۴۰:۳۹
کد خبر: ۸۵۹۵۹۵
ماجدی: ژن فوتبال ایران انجام بازی هجومی است
رئیس کمیته آموزش گفت: برگزاری دو دیدار دوستانه برابر کره جنوبی و سوریه باعث شد تا ویلموتس به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش گفت: بازی مقابل کره جنوبی که در سید یک قرار دارد و هم سید ما هست. تیم سوریه نیز در سید دو قرار داشته و در مسابقه ای که مقابل این دو تیم برگزار کردیم باعث شد تا مارک ویلموتس به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد. اگر بخواهیم نتیجه گیری کنیم کسب 4 امتیاز در دو بازی مقابل این تیم ها از لحاظ نتیجه خوب بوده،  تعداد گل های دریافتی و گل هایی که به ثمر رسیده نیز مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: یکی از بحث های مد نظر در این دو بازی، روش هجومی بود که تیم ملی  در پیش گرفت و به غیر از نتیجه، بازی تماشاگرپسندی را دیدیم. این تفکر و جوان بودن ویلموتس باعث شد تا برتری و هجومی بودن به تیم القا شود و بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم در بازی های آتی به همین روش  تیم ملی مسابقات خود را ادامه دهد.

رئیس کمیته آموزش گفت: ارزیابی ام از تیم ملی بسیار خوب است و بازیکنان جوان به میدان آمدند امیدوارم تیم ملی را بهتر از این ببینم و مردم هم از دیدن بازی خوب و هجومی لذت ببرند. همانطور که می دانید خصلت ایرانی، ژن ایرانی برتری جویی را دوست دارد  و ژن فوتبال ایران انجام بازی هجومی است.در این دو بازی خوب بودیم اما نیاز به کار بیشتری داریم مخصوصا در بخش ساختار دفاعی. هر چه زودتر ساختار اصلی تیم و شاکله تیم پیدا شود تیم ملی فوتبال موفق تری خواهیم داشت.

وی درباره تیم امید گفت: برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و  در  آوردگاه سخت، مسیر دشواری را پیش رو دارد و  با کادر فنی جوان می تواند موفق باشد ما از هیچ تلاشی برای موفقیت این تیم و از هیچ حمایتی برای تیم ملی فوتبال امید دریغ نمی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز