با اعلام خبری ناامید کننده؛

ستاره پرسپولیسی تیم سابقش و استقلال را شوکه کرد+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۲:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۵۹۷۸۱
ستاره پرسپولیسی تیم سابقش و استقلال را شوکه کرد+عکس
در حالی که باشگاه‌های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس با تمام توان به دنبال دریافت مطالبات خود از فیفا هستند اما صحبت‌های سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که باشگاه های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس با تمام توان به دنبال دریافت مطالبات خود از فیفا هستند اما صحب های سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

ابراهیم شکوری مدافع سابق و چپ پای پرسپولیس که در حال حاضر  سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است، درخصوص مطالبات باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال از فیفا گفت: پیرو مکاتبات و مذاکرات متعدد با فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا درخصوص مطالبات باشگاه‌های ایرانی و همچنین فدراسیون فوتبال، متاسفانه تا به امروز با توجه به شرایط کنونی، امکان دریافت مطالبات از فدراسیون جهانی امکان پذیر نبوده است. فدراسیون ایران چندین مرتبه در رابطه با کلیه باشگاه‌های ایرانی (استقلال، پرسپولیس و ...) مکاتبات لازم را با جیانی اینفانتینو- رئیس فدراسیون جهانی، فاطما سامورا- دبیرکل فیفا و بخش امور مالی و حقوقی فیفا انجام داده و تا به امروز راهکار و مسیری در رابطه با دریافت این پول ارائه نشده است.

اگرچه وی از ادامه تلاش ها صحبت کرده اما به نظر می رسد این موضوع بیشتر شوکی نه تنها برای استقلال و پرسپولیس بلکه برای باشگاه های دیگر است که در جام جهانی بازیکن داشته اند.این در حالی است که این باشگاه ها روی دریافت این پول جهت پرداخت مطالبات و گرفتن بازیکن در فصل نقل و انتقالات روی بخش از این پول حساب باز کرده اند.

نظر شما