آتیلا حجازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فراموشی تلاش‌های رحمتی بی‌معرفتی است/ استقلال حداقل یکی از دو جام را باید بگیرد/ استراماچونی نمی‌تواند دنبال زمین تمرین باشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۵:۳۹:۵۲
کد خبر: ۸۵۹۷۹۶
فراموشی تلاش‌های رحمتی بی‌معرفتی است/ استقلال حداقل یکی از دو جام را باید بگیرد/ استراماچونی نمی‌تواند دنبال زمین تمرین باشد
آتیلا حجازی معتقد است هواداران به حق از تیم قهرمانی می‌خواهند و استقلال حداقل یکی از دو جام را باید بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالی که هواداران استقلال مشتاقانه منتظر آغاز تمرینات این تیم با سرمربی جدید  و ایتالیایی خود هستند، موضوع یارگیری استقلال بحثی است که برای پیشکسوتان این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

آتیلا حجازی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور آندرآ استراماچونی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: بنده هم از طریق رسانه ها متوجه حضور این مربی در استقلال شدم و امیدوارم بتواند در این تیم موفق باشد.

هافبک پشین استقلال افزود: نکته مهم درباره سرمربی این است که آرامش برای او از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه مدیران و اعضای هیات مدیره باید همه امکانات لازم برای سرمربی را مهیا کنند تا او فقط بتواند به مسائل فنی فکر کند و تیمش را برای حضور در مسابقات آماده کند. هواداران به حق از تیم قهرمانی می خواهند و استقلال حداقل یکی از دو جام را باید بگیرد. استراماچونی نمی تواند دنبال زمین تمرین بگردد یا مشکلات سال قبل شفر برای او تکرار شود و آقایان بدانند مشکلات غیرفنی و حواشی فصل قبل باید کاهش پیدا کند تا تیم با آرامش کار کند.

حجازی در ادامه و درباره موضوع جذب بازیکنان نیز اظهار داشت: استقلال در فصل گذشته تیم بدی نداشت و معتقدم باید بازیکنان خوب و بزرگ بمانند و برحسب نیاز تیم در پست‌هایی که نقطه ضعف دارد یارگیری کند.

مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت هایش تصریح کرد: استقلال سیاه لشگر نمی خواهد، شاید بازیکنی در تیم خودش ستاره باشد ولی وقتی وارد باشگاه بزرگی مثل استقلال و یا پرسپولیس می شود 20 درصد فوتبالش را هم نمی تواند انجام دهد از این رو نقش بازیکنانی که امتحان خود را پس داده اند مهم است.

وی درباره برخی شروط بازیکنان برای باشگاه نیز عنوان کرد: خودم بازیکن بودم، با تمام احترامی که برای بازیکنان قائل هستم باید عرض کنم در لیگ ایران فاصله بازیکنان حداکثر 20 درصد با هم است و پیراهن استقلال ناز کردن ندارد، البته آن سوی ماجرا را هم باید دید باشگاه قراردادی را که 2 میلیارد می بندد به طور کامل اجرا می کند؟ در عین حال فراموش نکنیم شما 60یا70 بازی ملی انجام داده ای بله حسابت با بقیه فرق می کند و می توانی پیشنهاد مالی خود را با باشگاه در میان بگذاری.

از حجازی درباره رفتن مهدی رحمتی از استقلال سوال کردیم، فرزند اسطوره باشگاه استقلال و تیم ملی در پاسخ گفت: از رفتن رحمتی ناراحت شدم و فراموشی تلاش های رحمتی برای تیم بی معرفتی است، ضمن اینکه جوی هم علیه او به راه افتاده بود که جوانمردانه نبود. من با رحمتی ارتباطی ندارم و نمی گویم او اشتباه نداشته و ما هم در زندگی اشتباهاتی می کنیم. اگر خوب وبدهای او را در یک ترازو بگذاریم قطعا کمک ها و کارهای خوب او برای استقلال سنگین تر است.حضور یک دروازه بان در ترکیب اصلی یک تیم معتبر به هیچ وجه اتفاقی نیست.

حجازی خاطرنشان کرد: بزرگترهای تیم در حال حاضر نقش مهمی دارند، همه باید برای خوشحالی دل هواداران تلاش کنند، ضمن اینکه استراماچونی هم به کمک بزرگترهای تیم نیاز دارد. من فکر می کنم همه باید اختلاف ها را کنار بگذارند و فقط برای شادی و دلخوشی هواداران تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز