به‌زودی صورت خواهد گرفت؛

رونمایی از زوج جدید و کهکشانی خط حمله پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۳:۵۹:۵۶
کد خبر: ۸۵۹۸۰۴
رونمایی از زوج جدید و کهکشانی خط حمله پرسپولیس+عکس
جدایی علیپور و بودیمیر از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد و بر این اساس سرخ پوشان به دنبال تشکیل زوج جدیدی در خط حمله هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جدایی علی علیپور و بودیمیر از پرسپولیس قطعی به نظر می رسد و بر این اساس پرسپولیس به دنبال تشکیل زوج جدیدی در خط حمله است.  پس از اینکه قرارداد قرضی رضا قوچان نژاد با تیم اف سی سیدنی استرالیا به اتمام رسید، گمانه زنی‌های زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در لیگ برتر ایران و در پرسپولیس به گوش رسید اما باشگاه آپوئل قبرس اعلام کرد که این بازیکن در اولین تمرین نیم فصل حضور دارد.

اما حضور وی در تمرینات به این معنا نیست که وی به صورت دائمی برای آپوئل به میدان خواهد رفت، بلکه مسئولان این باشگاه اعلام کردند هر تیمی که بخواهد می‌تواند مهاجم ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و او باز هم از جمع این تیم قبرسی جدا خواهد شد. با توجه به مذاکره قبلی پرسپولیس با این بازیکن به نظر می رسد در لیگ نوزدهم سرمربی جدید پرسپولیس باید با زوج طارمی و گوچی کار کند، زوجی که می توانند با حضور هافبک های درجه اول سرخ پوشان خط حمله ای کهکشانی و خطرناک تشکیل دهند.

گفتنی است، درباره مهدی طارمی شنیده ها حاکی بر این است که او مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشته و طرفین بر سر مبلغ قرارداد هم به تفاهم دست یافتند.

نظر شما