حرکت خوب قاضی زاده هاشمی؛

وزیر سابق بهداشت بازیکن سابق آبی پوشان را جراحی می کند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۹:۳۷
کد خبر: ۸۵۹۸۰۸
وزیر سابق بهداشت بازیکن سابق آبی پوشان را جراحی می کند
سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم حمزه بروایه بازیکن سابق تیم‌ ملی نوجوانان و باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جراحی و درمان چشم «حمزه بروایه» بازیکن سابق تیم‌ ملی نوجوانان و باشگاه‌های پاس و استقلال اهواز را بر عهده گرفت.

بروایه که ۱۰ سال پیش برای تفرج به همراه خانواده راهی طبیعت شده بود بر اثر مصدومیت ناشی از پرش شراره آتش به چشم دچار نابینایی نسبی شد. بر اساس تشخیص پزشکان، در صورت عدم پیوند قرنیه، او بزودی بینایی اش را از دست می‌داد. اما انتشار ویدئویی از وی در شبکه‌های اجتماعی، موجی از همراهی و همدلی عمومی برای نجات سلامتی این بازیکن خوش اخلاق را ایجاد کرد.

 

بر اساس گزارش‌های منتشر شده نهایتاً با پیگیری محمدهادی ایازی (معاون سابق وزیر بهداشت) و چند روزنامه نگار ورزشی، او صبح امروز (سه شنبه) با حضور در کلینیکی در تهران فرآیند درمان خود را زیر نظر دکتر هاشمی آغاز کرد.

او بازیکن سابق تیم ملی نونهالان و نوجوانان است که همبازی بازیکنانی مثل پیام صادقیان، مرتضی پورعلی‌گنجی، کاوه رضایی، اکبر ایمانی و … نیز بوده است.

حالا حدود ۱۰ سال از آن زمان می‌گذرد و دید «حمزه براویه» همچنان تار است. مسأله‌ای که باعث شد او فوتبال را خیلی زود و در سال ۸۹ کنار بگذارد. براویه بیکار و متأهل است و یک پسر ۶ ساله دارد. مشکلات زندگی این بازیکن سابق خوش تکنیک حالا با چشمی که پزشکان به او گفته‌اند نیاز به عمل جراحی دارد و باید برایش هزینه کند، بیشتر از همیشه شده است. با این حال در زمانی که هم‌بازی‌های قدیمی‌اش حتی جواب تلفن‌هایش را نمی‌دادند، دکتر هاشمی عهده دار درمان او شد.

نظر شما