هاشمیه متقیان:

آرزو دارم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۳:۱۸
کد خبر: ۸۵۹۹۶۳
آرزو دارم مدال پارالمپیک توکیو را کسب کنم
ملی‌پوش پارادوومیدانی گفت: آرزو دارم در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برای کشورم مدال آوری کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هاشمیه متقیان ملی پوش پارادوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: ابتدا در والیبال نشسته فعالیت می‌کردم اما به دلیل شرایط جسمانی‌ام نتوانستم این مسیر را ادامه دهم و با پیشنهاد مربی خود وارد دوومیدانی شدم و خوشبختانه در این رشته پس از ۳ سال حضور توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم.

وی ادامه داد: بهترین موفقیت من مربوط به مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی کره جنوبی است اما شیرین‌ترین خاطره ورزشی من مربوط به مدال نقره رقابت‌های جهانی لندن است و آرزو دارم که بتوانم چهارمی پارالمپیک ریو را با کسب مدال در ۲۰۲۰ توکیو جبران کنم.

متقیان افزود: مربی‌ام مشوق اصلی من بود و خانواده‌ام کمک زیادی به من کردند تا بتوانم در این رشته پیشرفت کنم. با توجه به هدفی که دارم ۶ روز در هفته را به تمرین می‌پردازم و تمام زمان خود را صرف آماده شدن برای مسابقات می‌کنم و روز جمعه ریکاوری انجام می‌دهم.

متقیان اظهار داشت: خوشبختانه موفقیت‌های ورزشکاران جانبازان و معلولین باعث شد تا افرادی که دارای معلولیت هستند با ورزش آشنایی پیدا کنند و برای ورود به این عرصه علاقمند شوند. در مسابقات بسیاری شاهد حضور تعدادی از ورزشکاران جوان بودم که برای ورود به پارادوومیدانی علاقه‌ی زیادی داشتند.

ملی پوش پارادوومیدانی در پایان گفت: امیدوارم که مانند بازی‌‌های پاراآسیایی جاکارتا که توانستم برای تیم ملی و کشورم افتخار آفرینی کنم و مدال بدست آورم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هم به این موفقیت دست پیدا کنم.

نظر شما