ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

وداع پروفسور بعد از چهارسال افتخارآفرینی/ کلاف سردرگم در بوکس/ والیبال چشم‌ها را دوباره خیره می‌کند

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۵:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۵۹۹۷۰
وداع پروفسور بعد از چهارسال افتخارآفرینی/ کلاف سردرگم در بوکس/ والیبال چشم‌ها را دوباره خیره می‌کند
تیم ملی والیبال کشورمان در هفته چهارم لیگ ملت‌ها از 31 خرداد در اردبیل میزبان سه تیم فرانسه و پرتغال و استرالیا خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها که به میزبانی ارومیه برگزار شد موفق شد با کسب سه پیروزی ارزشمند و شیرین مقابل تیم‌های روسیه، لهستان و کانادا صدرنشینی خود را تثبیت کند. پیش از این بلندقامتان کشورمان موفق به کسب پنج پیروزی و یک شکست مقابل برزیل پرافتخارترین تیم لیگ ملت‌ها نیز شده بودند.

بازنده هفته: ویتالی هینن

ویتالی هینن، سرمربی بلژیکی لهستان پیش از بازی برابر ایران در کنفراس خبری ابتدای هفته سوم از میهمان نوازی مردم ارومیه  تعریف کرد و گفت: در دو روز حضور در ارومیه در سراسر شهر پیاده روی کردم و همه مردم در شهر به من خوش‌آمد می‌گفتند، خیلی خوب است که مردم والیبال را دوست دارند. ولی هینن پس از شکست تیمش برابر ایران در نشست خبری اعلام کرد: بعد از بازی با ایران هواداران با مشت به اتوبوس ما کوبیدند و بازیکنان ما خیلی ترسیدند که این موضوع برای من اصلاً مورد قبول نیست. من به این فکر می‌کنم که اگر لهستان مقابل ایران پیروز می‌شد چه اتفاقی پیش می‌آمد و این مهم است! هتل هم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد اما اگر نمی‌توانند امنیت بازیکنان را فراهم کنند، برای من این سوال به وجود می‌آید که آیا باز هم به ایران و به این شهر برگردم یا خیر!

شخصیت هفته: برانکو

پس از کش و قوس‌های فراوان در حالی که طی چند روز اخیر رسانه‌های عربی صحبت از توافق برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس با الاهلی عربستان می‌کردند، در نهایت صفحه توئیتر رسمی این باشگاه عربستانی رسماً تأیید کرد که برانکو سرمربی جدید الاهلی است. گفته می‌شود قرارداد ایوانکوویچ با الاهلی دو ساله خواهد بود.

پیشنهاد هفته: بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌ها

تیم ملی کشورمان در هفته چهارم لیگ ملت‌ها از 31 خرداد در اردبیل میزبان سه تیم فرانسه و پرتغال و استرالیا خواهد بود. پیش از این تیم ملی کشورمان با کسب 8 پیروزی و یک باخت موفق شدند به عنوان تیم صدرنشین در جدول رده بندی قرار بگیرند ولی باید منتظر ماند و دید آیا این روند بردهای ایران در هفته چهارم نیز ادامه دار خواهد بود یا خیر.

نقد هفته: بوکس

جلسه هیات رئیسه فدراسیون بوکس کشورمان در حالی  روز سه شنبه 28 خرداد در محل فدراسیون برگزار شد که در پایان  این جلسه علیرضا کلانتری دبیر سابق فدراسیون بوکس از قطع همکاری خود با فدراسیون بوکس خبر داد. پیش از این نیز بابک بردبار داور سه ستاره و بین المللی بوکس ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه با منتشر کردن متنی به صورت رسمی از مسئولیت خود در کمیته داوران فدراسیون استعفا کرده بود. همچنین عیسی گل محمدی سرپرست تیم‌های ملی نیز اواخر سال گذشته استعفا خود را اعلام کرد و دیگر حاضر به همکاری با تیم ملی بوکس نشد.

مسابقه هفته: دیدار ایران و لهستان

در دومین بازی هفته سوم لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال کشورمان در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه به مصاف تیم لهستان رفت. مسابقه‌ای که احتمال می‌رفت به دلیل توهین  کوبیاک کاپیتان تیم ملی این کشور به ایرانیان با حاشیه همراه باشد اما با وجود اینکه کوبیاک کاپیتان غایب لهستانی ها صحبت های ضد ایرانی انجام داده بود اما هیچ یک از تماشاگران واکنشی نسبت به بازیکنان این تیم انجام ندادند و این تیم را نیز تشویق کردند  در نهایت این بازی با نتیجه 3_2 به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

نظر شما