محمد علیپور:

ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان بسیار مهم است

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۸:۴۶
کد خبر: ۸۶۰۰۲۱
ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان بسیار مهم است
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان برای ما بسیار مهم است و جایگاه ممتازی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در دیدار دو مدرس صاحب نام فرانسوی و همچنین نایب رئیس و رئیس کمیته مسابقات انجمن ورزش‌های هوایی با وی، حضور پاتریک پترینی و سیلوین ارتلیب در تهران را ارزشمند ارزیابی کرد و بیان کرد: ارتقا سطح دانش مربیان و خلبانان برای ما بسیار مهم است و جایگاه ممتازی دارد.

در این دیدار صمیمانه، ضمن خوشامدگویی به دو مدرس فرانسوی عنوان کرد: حضور این دو مدرس درکلاس مربیگری تهران و نظارت بر سیستم آموزشی انجمن ورزش‌های هوایی، حرکتی مثبت و قابل تحسین است که قطعا در بالا رفتن دانش مربیان پاراگلایدینگ نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات همه جانبه انجمن ورزش‌های هوایی طی سه سال اخیر اظهار داشت: واقعیت این است که انجمن ورزش‌های هوایی کارهای مثبت زیادی را انجام داده که حضور این دو مدرس فرانسوی و مجرب در کشورمان از آن جمله است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در ادامه به نقش کارساز آموزش اشاره کرد و افزود: بالا بردن دانش فنی مربیان اقدامی نیکو است و باید آن‌ها را به سیستم نوین دنیا آشنا کنیم تا بتوانند جوانان و فرزندان ما را برای فردایی بهتر تربیت کنند.

علیپور اضافه کرد: امید است که مربیان از دانش رفیع این دو مدرس نهایت بهره را ببرند و مراودات با فرانسوی‌ها که در عرصه ورزش‌های هوایی موفق هستند، دراولویت قرار گیرد.

در این نشست محمود رشیدی نایب رئیس انجمن ورزش‌های هوایی ضمن تشکر از حمایت رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: بحث آموزش برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد و امید است که بتوانیم در سایه تعامل با یکدیگر در این مسیر حرکت کنیم.

وی همچنین از تلاش دوستان در انجمن ورزش‌های هوایی به منظور حضور دو مدرس فرانسوی در تهران تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم که مربیان علاقمند بتوانند در ترم سوم پاراگلادینگ از دانش و تجارب ممتاز این دو مدرس به نحو احسن استفاده کنند.

در ادامه محمد رازقی رئیس کمیته مسابقات انجمن ورزش‌های هوایی توضیحاتی در راستای سفر پترینی و ارتلیب به کشورمان به محمد علیپور ارائه داد و بیان کرد: تلاش ما این است که بتوانیم تفاهم نامه همکاری با فرانسه داشته باشیم که در صورت تحقق این موضوع، مربیان خوبی را برای آینده خواهیم داشت.

در پایان این جلسه صمیمی سیلیون ارتلیب از سفر به ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت: نگاه ویژه شما به مساله آموزش برای من قابل تحسین است و علاقمند هستم مربیان ایرانی نیز بتوانند با حضور در دوره‌های پیشرفته در فرانسه دانش خود را مضاعف کنند.

وی همچنین از حمایت محمد علیپور از ورزش‌های هوایی تشکر کرد و اظهار داشت: تلاش مسوولان انجمن ورزش‌های هوایی و همچنین علاقه مندی مربیان پاراگلایدینگ به منظور افزایش دانش خود برای بنده جالب توجه است.

ارتلیب در پایان گفت: باشگاه‌های هوایی در فرانسه بسیار فعال هستند و امید است که بتوان مسیر را برای حضور مربیان آینده دار و فعال ایرانی را در کشورم هموار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز