سید محمد صالحی:

مسابقات بین‌المللی شورین کمپو در تاریخ کاراته آزاد ایران ماندگار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۷:۰۱
کد خبر: ۸۶۰۰۳۳
مسابقات بین‌المللی شورین کمپو در تاریخ کاراته آزاد ایران ماندگار می‌شود
رئیس سبک شورین کمپو کای کان کاراته، قصد دارد برای نخستین بار، مسابقات بین المللی خود را با حضور تیم‌های مطرح در تهران برگزار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمحمد صالحی رئیس سبک شورین کمپو کای کان کاراته که قصد دارد برای نخستین بار مسابقات بین المللی خود را با حضور تیم‌های مطرح در تهران برگزار کند، در خصوص این رقابت‌ها بیان کرد: مسابقات طی روزهای ۳۱ مرداد تا یکم شهریور در دو بخش آقایان و بانوان در دو قسمت کاتا و کومیته و با حضور کاراته کاهای کلیه رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی افزود: نیوزیلند، استرالیا، اسپانیا، اوکراین، هند، روسیه، پاکستان، ارمنستان، ترکیه، عراق، مراکش و لبنان از جمله کشورهای حاضر در رقابت‌ها هستند.

صالحی عنوان کرد: نماد رقابت‌ها یوزپلنگ ایرانی است. با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم این مسابقات فراتر از یک رویداد بین المللی و در حد یک رقابت آسیایی انجام خواهد شد. کانچو سیفو رییس جهانی شورین کمپو و رییس سازمان WKO به همراه کانچو ایشی، به عنوان میهمانان ویژه از نزدیک شاهد این رویداد خواهند بود.

مربی مطرح کاراته آزاد کشور اظهار داشت: سعی کردیم همه استانداردهای لازم برای انجام این مسابقات را رعایت کنیم. از طراحی پوسترها، نماد بازی‌ها و هدایای رقابت‌ها گرفته تا آماده‌سازی سالن مسابقات و حتی طرح مدال و کاپ‌ها،  همگی هم سطح و مشابه آن چیزی هستند که در رقابت‌های جهانی و یا آسیایی سازمان‌های بزرگ کاراته آزاد می‌بینیم.

وی در پایان گفت: در طول این سال‌ها بارها توانایی‌های خود را ثابت کردیم. این بار هم می‌خواهیم مسابقاتی را میزبانی کنیم که برای همیشه در تاریخ کاراته آزاد ایران ماندگار شود.

نظر شما