جدایی بازیکن کروات قطعی است؛

ستاره پرسپولیس راهی الاهلی عربستان می‌شود+عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶:۲۸
کد خبر: ۸۶۰۰۸۹
ستاره پرسپولیس راهی الاهلی عربستان می‌شود+عکس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در بازی با پارس گل پیروزی بخش این تیم را زد قصد دارد پس از جدایی از سرخ پوشان راهی تیم الاهلی عربستان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با پارس جنوبی جم گل پیروزی بخش این تیم را زد قصد دارد پس از جدایی از سرخ پوشان راهی تیم الاهلی عربستان شود.

ماریو بودیمیر، مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم به جمع شاگردان برانکو اضافه شد، در مدت حضورش در این تیم با مصدومیت‌های زیادی مواجه شد و در پایان تنها ۲ گل به ثمر رساند تا هواداران و کارشناسان انتقاد زیادی به از او کنند.

وی پس از خروج از ایران، مصاحبه‌های مختلفی انجام داد و بیان کرد، اگر اوضاع به همین منوال پیش برود قراردادش را فسخ می‌کند. به هرحال شنیده می‌شود او قرار است امشب به تهران بیاید تا وضعیتش را مشخص کند، اما به احتمال زیاد از جمع سرخ پوشان جدا خواهد شد.

قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بود و این بازیکن در لیگ نوزدهم اگر بخواهد بماند، قراردادش ۳۰۰ هزار یورو است، اما مدیران باشگاه درصدد هستند تا با او توافق کنند تا بودیمیر جدا شود، زیرا با توجه به شرایط ارزی، پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی سخت است و سر خپوشان تلاش می‌کنند تا تعداد بازیکنان خارجی را کم کنند.برخی شنیده ها در این باره حاکی از این دارد که این مهاجم در خواست جدایی خود را از طریق وکیلش مطرح کرده و البته در ادامه این خبر از الاهلی به عنوان مقصد مشترک بازیکن کروات و برانکو نام برده شده است.

بودیمیر سابقه بازی در آپوئل نیکوزیای قبرس، هایدوک اشپیلت، ارگوتلیس، پاناتینایکوس یونان و دیناموزاگرب را دارد و در نیم فصل لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در ۲ بازی مقابل پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و پارس جنوبی جم در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر گلزنی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز