طهماسبی در دیدار روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان

بهره مندی از پتانسیل امور بین الملل در فدراسیونها اهمیت دارد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۶۰۱۸۷
بهره مندی از پتانسیل امور بین الملل در فدراسیونها اهمیت دارد
مدیر کل امور بین المللی با اشاره به نقش نمایندگان بین الملل فدراسیونهای ورزشی در مسائل بین المللی و برون مرزی دو حوزه ورزش و جوانان بیان کرد در صورت بهره گیری از این ظرفیتها، بسیاری از بازتابهای منفی در بخش بین الملل کاهش خواهد یافت.

طهماسبی مدیر کل امور بین المللی با اشاره به نقش نمایندگان بین الملل فدراسیونهای ورزشی در مسائل بین المللی و برون مرزی دو حوزه ورزش و جوانان بیان کرد در صورت بهره گیری از این ظرفیتها،  بسیاری از بازتابهای منفی  در بخش بین الملل کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، طهماسبی که در دیدار روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می گفت از فدراسیونها به عنوان بازوان اجرایی وزارت ورزش و جوانان یاد کرد و بهره مندی از پتانسیل امور بین الملل در فدراسیونها را مورد تاکید قرار داد و آنرا دارای اهمیت زیادی دانست.

او در این‌نشست پیشنهاد تشکیل شورای بین الملل  فدراسیونهای ورزشی را مطرح  و اظهار داشت : در صورت فعال شدن این شورا بخش بین الملل ورزش می تواند در بخش های مختلف برون مرزی نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به برگزاری رویداد های مهم ورزشی با بهره گیری از ظرفیت  کشورهای همسایه با تبیین هدف و چشم انداز توضیح داد:می توان این رویداد ها را با مبنای کشورهای فارسی زبان برای توسعه ورزش، فرهنگ و...پیگیری کرد ضمن اینکه با توجه به همجواری با کشورهای مسلمان رویدادهایی را ذیل عناوین جهان اسلام میزبانی  کنیم.

وی برپایی جلسات تخصصی باکمیته های بین الملل فدراسیونهای ورزشی را بخشی  از دیگر اقدامات صورت گرفته اعلام کرد و پایش تفاهمنامه ها را از برنامه های این اداره کل اعلام کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز