عبدالحمید احمدی در نشست مشترک سلطانی فر با روسای فدراسیون ها:

پهلوانی یکی از هویت های اصلی ورزش ما و گسترش آن بر همه واجب است/ افتتاح موزه ملی ورزش یک کار ماندگار بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۹:۴۶
کد خبر: ۸۶۰۱۹۱
پهلوانی یکی از هویت های اصلی ورزش ما و گسترش آن بر همه واجب است/ افتتاح موزه ملی ورزش یک کار ماندگار بود
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:از سال ۹۲ تلاش بسیار زیادی برای تدوین قانون وظایف و مسئولیت ها در وزلرت ورزش و جوانان انجام شد که در نهایت امسال در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امیدواریم هرچه سریعتر مراحل ابلاغ آن هم انجام شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک دکتر سلطانی فر با روسای فدراسیون ها گفت:از سال ۹۲ تلاش بسیار زیادی برای تدوین قانون وظایف و مسئولیت ها در وزلرت ورزش و جوانان انجام شد که در نهایت امسال در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و امیدواریم هرچه سریعتر مراحل ابلاغ آن هم انجام شود.

وی افزود:از همکاری تمام فدراسیون ها برای اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس، مراسم سالروز ارتحال امام راحل، مراسم تجلیل از جوانمردان ورزش کشور توسط فدراسیون ها و ورزشکاران تشکر می کنم و مراسم روز فرهنگ پهلوانی را هم پیش رو داریم که پهلوانی یکی از هویت های اصلی ورزش ما و گسترش آن بر همه واجب است.

احمدی ادامه داد: افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک یک کار ماندگار در تاریخ ورزش کشور بود و باید اقدامات بیشتری برای تقویت این موزه برای رسیدن به نقطه مطلوب انجام شود. همکارانم در واحد توسعه ورزش همگانی با ۲۴ فدراسیون نشست داشته و تفاهم نامه هایی امضا کردند که اکنون جمعیت سازمان یافته ورزش همگانی را در کشور از حدود دو هزار و دویست نفر در سال 1397 به بیش از دوازده هزار و ششصد نفر در سال 98 رسانده است ، همچنین جمعیت سازمان یافته ٢٤ فدراسیون ورزشی در حدود دومیلیون و دویست و دو هزار نفر در سال 1397 است که در سال ٩٨ این عدد به بیش از دوازده میلیون و دویست هزار  نفر دخواهد رسید و آماده تفاهم و حمایت از سایر فدراسیون ها نیز در حوزه ورزش همگانی هستیم.

وی در بخش دیگری نیز اظهار داشت: در حوزه ورزش روستایی هم با ۱۵ فدراسیون ورزشی مذاکراتی انجام شده و برنامه ریزی در این خصوص ادامه دارد.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از حادثه ناگوار سیل کلیه جامعه ورزش برای کمک پیشقدم شدند و بخشی از مسکن سیل زدگان هم با همت دستگاه ورزش و ورزشکاران از نو ساخته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز