سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی نیاز به زمان دارد/ طاهری می‌تواند بهترین کمک برای مربی ایتالیایی باشد/ آنهایی که در حد استقلال نیستند باید بروند

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۷:۵۷:۴۱
کد خبر: ۸۶۰۱۹۵
استراماچونی نیاز به زمان دارد/ طاهری می‌تواند بهترین کمک برای مربی ایتالیایی باشد/ آنهایی که در حد استقلال نیستند باید بروند
پیشکسوت استقلال معتقد است استراماچونی به حمایت و زمان نیاز دارد تا بتواند خودش را نشان دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آندرآ استراماچونی روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد و بزودی کار خود را با استقلال آغاز خواهد کرد.

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور استراماچونی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: اینکه مربی خارجی در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس شانس موفقیت بیشتری دارد تا مربیان ایرانی شکی نیست. بنده این سرمربی ایتالیایی را نمی‌شناسم اما امیدوارم او بتواند در استقلال موفق باشد و برای این مهم او نیاز به زمان دارد.

وی افزود: به هر حال تا آشنایی او با کشور ما، فرهنگ ما و مهمتر از همه تیمی که می‌خواهد آنرا تحویل بگیرد ما باید به او کمک کنیم. بنده نمی‌دانم کمک‌های این آقا دقیقا چه کسانی هستند، اما بیژن طاهری می‌تواند بهترین کمک برای او باشد، چراکه دو سال است که در کنار تیم کار می‌کند، همه بازیکنان را می‌شناسد و می‌تواند قابلیت‌های بازیکنان را به سرمربی منتقل کند.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در ادامه عنوان کرد: اینکه بازیکنان قبلی حفظ شوند خوب است، اما دو نکته در مورد بازیکنان وجود دارد، نخست اینکه برخی از آنها در حد نام استقلال نیستند که باید بروند و برخی بازیکنان جدید هم که وارد تیم می‌شوند باید بدانند به کجا می‌آیند. این باشگاه چه جای بزرگی است و اصولا بازیکنانی جذب شوند که بتوانند در استقلال خیلی زود خود را پیدا کنند.

مراغه چیان در بخش پایانی صحبت‌های خود با انتقاد از برخی مدیران فوتبالی گفت: متاسفانه ما بازیکنان دهه 60 که زیر گلوله باران دشمن هم بازی می‌کردیم و هرگز پولی هم از این فوتبال نصیب ما نشد، تنها چیزی که انتظار داریم احترام است که باید بگویم برخی مدیران که فوتبالی هم نیستند، این حداقل را هم از ما دریغ می کنند. خدارا شاکرم که اول خدا و بعد مردم برای ما کافی هستند اما وقتی حرفی می‌زنیم و یک نفر هم نیستیم که بر آن تاکید داریم و آقایان اصلا خودشان را به نشنیدن می‌زنند و این باعث ناراحتی ما می‌شوند. ما در بمباران به عشق استقلال می‌دودیم و به خاطر مردم بازی می‌کردیم نه پول. به نظرم اصل موضوع دلگیری پیشکسوتان به فدراسیون فوتبال باز می‌گردد و امیدوارم حداقل احترامی که باید به یک پیشکسوت گذاشته شود را ما در جامعه ورزشی ببنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز