اسماعیل حلالی در گفتگو به خبرگزاری برنا:

هیچ چیزی بزرگ‌تر از نام پرسپولیس نیست/ باید قوی‌تر از قبل ادامه بدهیم

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۵:۳۱:۲۸
کد خبر: ۸۶۰۱۹۸
هیچ چیزی بزرگ‌تر از نام پرسپولیس نیست/ باید قوی‌تر از قبل ادامه بدهیم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: چیزی که مهم است نام پرسپولیس است و هیچ چیزی بزرگتر از آن وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره رفتن برانکو از جمع سرخ پوشان به خبرنگار برنا در این‌باره گفت: ابتدا اجازه بدهید درباره یک جمله کمی توضیح بدهم  که می‌گویند برانکو به پرسپولیس عزت داده است، خیر! پرسپولیس عزت داشت من هفت سالی که در تیم بازی می‌کردم در تمامی سال‌ها یا جام حذفی یا لیگ برای ما بود، برانکو زحمت کشید و عزت پرسپولیس را دوباره زنده کرد. چیزی که من می‌دانم این است که مدیران پرسپولیس در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرشان هستند و درباره مربی جدید نیز صحبت کرده‌اند، اما چیزی که مهم است نام پرسپولیس است و هیچ چیزی بزرگتر از آن وجود ندارد و موفقیت پرسپولیس در این سال‌ها به این خاطر بود که همگی می‌خواستیم فقط یک نفر در تیم تصمیم گیرنده باشد. الآن هم اگر می‌خواهیم تیم موفق شود باید این روند را ادامه دهیم، حالا به هر دلیلی دیگر برانکو در پرسپولیس نیست.

هافبک پیشین پرسپولیس و تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول تاریخ آدم‌های بزرگی در پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند. انتقادی که در مدیریت کلی ما وجو دارد این است که یک کاری را که قرار است امروز انجام دهیم، از قبل اعلام می‌کنیم که انجام دادیم. حالا کی قرار است که این اتفاق صورت بپذیرد، نمی‌دانم. از برانکو باید تشکر کنیم و از این به بعد باید قوی‌تر از قبل به کارمان ادامه بدهیم تا باشگاه روند رو به رشدش را ادامه بدهد.

سرمربی امید پرسپولیس درباره گزینه‌های جایگزینی برانکو تصریح کرد: اسامی که برای جایگزینی برانکو مطرح می‌شود بیشتر گمانه‌زنی است و بعید می‌دانم در دستور کار باشگاه اسامی مطرح شده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز