فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سه پیروزی هفته چهارم در انتظار ایران است/ به راحتی می‌توانیم به المپیک صعود کنیم/ عملکرد معروف در لیگ ملت‌ها بی‌نظیر است

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۰۷:۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۶۰۳۸۴
سه پیروزی هفته چهارم در انتظار ایران است/ به راحتی می‌توانیم به المپیک صعود کنیم/ عملکرد معروف در لیگ ملت‌ها بی‌نظیر است
پیشکسوت مازندرانی والیبال گفت: همه بازیکنان عملکرد چشمگیری از خود نشان دادند و با آمادگی بالا در همه مسابقات حاضر شدند ولی در مجموع سعید معروف بهترین بازیکن ایران در سه هفته گذشته بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرهاد نفرزاده، پیشکسوت مازندرانی والیبال کشورمان، درخصوص عملکرد ملی‌پوشان ایران در سه هفته مسابقات لیگ ملت‌ها صحبت کرد.

نفرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه تیم ملی ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای در این سه هفته داشته اظهار داشت: در این سه هفته‌ای که از مسابقات می‌گذرد تیم ایران توانست نمایش قابل قبولی را از خود نشان دهد و خیلی قدرتمند مقابل حریفان ظاهر شدیم و این پیروزی‌ها قابل توجه بود. در مجموعه 9 بازی که انجام دادیم توانستیم 8 پیروزی را به ثبت برسانیم و تنها 1 شکست داشتیم که این نشان می‌دهد تیم ایران با برنامه وارد مسابقات شد.

پیشکسوت والیبال کشورمان همچنین درخصوص هفته چهارم این مسابقات که از امروز در اردبیل آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که تیم ملی در حال حاضر دارد و بازی‌هایی که انجام داده به نظرم کار سختی شاگردان کولاکوویچ در هفته چهارم نخواهند داشت و 3 پیروزی را به دست خواهند آورد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان عملکرد بهتری در این سه هفته از خود نشان دادند؟ گفت: همه بازیکنان عملکرد چشمگیری از خود نشان دادند و با آمادگی بالا در همه مسابقات حاضر شدند ولی در مجموع سعید معروف بهترین بازیکن ایران در سه هفته گذشته بوده است.

نفرزاده همچنین درباره عملکرد سرمربی تیم ملی افزود: کولاکوویچ به نحو مطلوب توانسته در این مدت تیم ملی ایران را کوچ کند و نمره قابل قبولی را در لیگ ملت‌ها می‌گیرد.

مربی لیگ برتری کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان والیبال می‌توانند کسب سهمیه المپیک کنند، اظهار داشت: در این مدت برخی صحبت‌ها برای آینده تیم ملی از سوی برخی شنیده می‌شود ولی نکته مهمی که وجود دارد این است ما دو رویداد را برای کسب سهمیه در پیش داریم. اولین مرحله مسابقات روسیه است که تیم ایران علاوه بر میزبان باید با تیم‌های کوبا و مکزیک نیز دیدار کند و قطعا شرایط برای صعود ما در این مرحله سخت خواهد بود. هرچند که اگر بتوانیم صعود کنیم ملی‌پوشان ایران کار خارق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند.

وی افزود: مرحله دوم برای کسب سهیمه مسابقاتی است که در چین برگزار خواهد شد و ما باید با تیم‌های آسیایی روبرو شویم و با توجه به قدرتی که ایران در قاره کهن دارد صعود ایران به المپیک را می‌توانیم از همین الان قطعی بدانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز