بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ بندی در قراردادم با استقلال وجود ندارد/ به‌جای رحمتی دروازه‌بان می‌گیریم/ امیدوارم بازی‌های خوبی بتوانیم ارائه بدهیم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۵:۵۶:۵۷
کد خبر: ۸۶۰۶۶۵
هیچ بندی در قراردادم با استقلال وجود ندارد/ به‌جای رحمتی دروازه‌بان می‌گیریم/ امیدوارم بازی‌های خوبی بتوانیم ارائه بدهیم
مربی دروازه‌بان‌های استقلال معتقد است استقلال از تیم‌های دیگر به لحاظ زمانی عقب نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد غلامپور، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره حضور مجددش در میان آبی پوشان پایتخت به خبرنگار برنا گفت: همانگونه که می‌دانید به من پیشنهاداتی داده شد و من نیز پس از بررسی، پیشنهادشان را قبول کردم و الان در خدمت باشگاه استقلال هستم.

وی درباره کار با مربی خارجی عنوان کرد: بنده در زمانی که بازی می‌کردم با مربی ایتالیایی کار کردم و پس از آن نیز مدتی با آقای دنیزلی کار کرده‌ام. 

کاپیتان پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که پس از جدایی سیدمهدی رحمتی آیا استقلال دروازه‌بان دیگری را جذب خواهد کرد یا خیر؟ عنوان کرد: آقای استراماچونی تازه به ایران آمده هنوز نشده به صورت مفصل بنشینیم و برنامه‌های کاری را مرور کنیم. باید ببینیم این مربی چه برنامه‌ای دارد برای گلر ولی من گزینه‌هایی را به وی معرفی خواهم کرد تا به جای رحمتی این مربی پس از بررسی رزومه‌ها در مورد خرید دروازه‌بان تصمیم گیری کند.

مربی دروازه‌بانان درخصوص اینکه آیا آبی پوشان استارت خود را دیر نمی‌زنند؟ اظهار داشت: فکر می‌کنم بچه‌ها خودشان تمرینات‌شان را به صورت انفرادی ادامه می‌دهند ولی در هر صورت یک مربی حرفه‌ای آمده و ما از تیم‌های دیگر عقب نیستیم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره زمان قرارداد و اینکه گفته می‌شود بندی برای جدایی در آن گنجانده شده تصریح کرد: تا یک سال کامل با استقلال قرارداد دارم و هیچ بندی در قراردادم نیست.

غلامپور در پایان و پیرامون احتمال قهرمانی استقلال گفت: کسی به هواداران قول خاصی نمی‌دهد ولی امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم و به شخصه از هواداران می‌خواهم مانند همیشه تیم را حمایت کنند و صبور باشند. استراماچونی هم قول قهرمانی نداد ولی می توانیم پیشرفت داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز