برای افتتاح چند طرح و حضور در مسابقات جهانی والیبال

وزیر ورزش و جوانان وارد اردبیل شد/بازدید سلطانی فر از ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۵:۰۲
کد خبر: ۸۶۰۶۶۸
وزیر ورزش و جوانان وارد اردبیل شد/بازدید سلطانی فر از ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی
وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه برای بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و حضور در مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان جهان وارد اردبیل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان امروز جمعه برای بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و حضور در مسابقات هفته چهارم لیگ والیبال مردان جهان وارد اردبیل شد.

دکتر مسعود سلطانی فر پس از ورود به اردبیل از روند پیشرفت مراحل عمرانی سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل بازدید کرد.

قرار است بر اساس برنامه مقام عالی ورزش کشور دردر ادامه سالن ورزشی 12 بهمن را افتتاح کند.

وی در جریان این سفر ضمن بازدید از اولین پیست اسکیت خاورمیانه در اردبیل، در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل حاضر شده و به تماشای مسابقه والیبال بین ایران و پرتغال پرداخت.

فردا در ادامه سفر 2 روزه وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل، عملیات اجرایی سالن سه هزار نفری سرپوشیده شهرستان گرمی آغاز می‌شود.

این سالن ورزشی با استفاده از فناوری نوین و در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال در شهرک ولیعصر گرمی احداث می‌شود.

دکتر سلطانی فر در ادامه با حضور در شهرستان پارس آباد، پروژه‌های ورزشی از جمله سالن پنج هزار نفری و تالار وزنه برداری این شهرستان را کلنگ زنی کرده و زمین چمن و خوابگاه ورزشی این شهرستان را افتتاح می‌کند.

هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان جهان از عصر امروز جمعه تا دوم تیر ماه در ورزشگاه 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه 31 خرداد با پرتغال، شنبه اول تیر با استرالیا و یکشنبه دوم تیر با فرانسه در ساعت 18.30 دیدار می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز