اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم پژمان و رحمتی بازگردند/ به حضور استراماچونی در استقلال خوش‌بین هستم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۷:۱۴:۲۲
کد خبر: ۸۶۰۶۷۷
امیدوارم پژمان و رحمتی بازگردند/ به حضور استراماچونی در استقلال خوش‌بین هستم
سرپرست تیم فوتبال استقلال به حضور سرمربی ایتالیایی در میان آبی پوشان خوشبین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال، پیرامون حضور آندره‌آ استراماچونی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: بسیار خوشحالم که یک مربی جوان به استقلال آمده و امیدوار هستم ناکامی‌های که استقلال با آن در سال‌های گذشته روبرو بود و روزهایی که آن را می‌توان تلخ‌ترین روزهای ورزشی ما و بویژه هواداران دانست که می‌توانستیم موفق بشویم اما نشد حالا به پایان رسیده و به حضور استراماچونی در استقلال خوش بین هستم.

بازیکن اسبق استقلال درباره جدایی برخی بازیکنان به ویژه رحمتی و منتظری این‌گونه پاسخ داد: رحمتی و منتظری جزو سرمایه‌های استقلال هستند و در این مورد ناراحتم زیرا وقتی این‌ها دارایی‌های استقلال حساب می‌شدند زمانی بود که جوان بودند و برای تیم زحمت کشیدند و رفته‌ رفته به سرمایه‌های استقلال تبدیل شدند و امیدوارم در لحظات آخر که فرصت هست برگردند و با تیم قرارداد ببندند.

حاجیلو درباره این موضوع که با توجه به عدم قهرمانی 6ساله این تیم در لیگ برتر و درخواست هواداران گفت: اگر یک مربی بگوید من تیم را قهرمان می کنم یا از فوتبال چیزی نمی‌داند یا مشکل ذهنی دارد. بی‌تردید این مربی جوان، پخته است و سعی می‌کند که مردم را به تصورات‌شان برساند.

سرپرست آبی‌پوشان پایتخت در ادامه عنوان کرد: سال‌هایی که از دست‌مان رفت و نتوانستیم و ناراحتم به خاطر هواداران. هیچ موقع بعد از 47-48 سال چه زمانی که بازیکن بودم و چه الان که نیمکت نشین هستم، همیشه حس تماشاگر را درون خود دارم و از آنها به خاطر سال‌هایی که از دست دادیم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم.

آخرین بخش صحبت‌های این پیشکسوت استقلال درباره محل تمرین تیم بود؛ حاجیلو در این باره اظهار داشت: دو زمین خوب داریم یکی مجموعه انقلاب و یکی هم در نفت. آقای استراماچونی هنوز برنامه تمرینات را به ما نداده که اردو کجاست و چند روز است و الان با دستیارشان در حال بررسی هستند که تمرینات را چه روزی شروع کنند و ما در این باره از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز