سید عبدالحمید احمدی:

کاروان ورزشی ایران در ناپل بازهم افتخارآفرینی می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶:۱۷
کد خبر: ۸۶۱۴۵۰
کاروان ورزشی ایران در ناپل بازهم افتخارآفرینی می‌کند
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: دانشجویان ایران در یونورسیاد ورزشی جهان، نمایندگان ملت ایران هستند که قطعا حضور آنها با موفقیت، افتخار و معرفی فرهنگ اصیل ایرانی همراه خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت های سی امین یونورسیاد ورزشی دانشجویان جهان - ایتالیا با اشاره به کاهش تعداد نقرات اعزامی به این رویداد نسبت به دوره های گذشته گفت: با وجود  کاهش نقرات اعزامی اما به تک تک ورزشکاران برای افتخارآفرینی و موفقیت آنها بسیار امیدواریم و اعتقاد داریم که با عزم جدی و تلاش مضاعف، اهداف متعالی این کاروان محقق می شود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، موفقیت کاروان ورزشی دانشجویان در دوره قبل را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: دوره قبل که دانشجویان در رشته های مختلف می درخشیدند، موجی از شور و نشاط و غرور در بین مردم بوجود آمده بود و این خاصیت ورزش است که موجبات نشاط ملت را فراهم می کند.

دکتر احمدی قهرمانی والیبالیست های دانشجو در رقابت های دور قبل را اوج درخشش کاروان اعزامی ایران نام برد و ادامه داد: خوشحالیم که تیم ملی والیبال ایران هم این روزها درخشش خیره کننده ای دارد و امیدواریم که این پیروزی ها در ناپل اینالیا هم در رشته های مختلف در یونیورسیاد برای کاروان ایران به ارمغان آید.

وی در بخش دیگری از سخنانش، تلاش های خوب ورزشکاران و همکاری های وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، فدراسیون دانشجویی را ستود و از همکاری های دیگر فدراسیون ها نیز به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: امیدوارم با توجه به تدارک و پشتیبانی خوب و همچنین هم افزایی که وجود داشت، شاهد موفقیت کاروان اعزامی ایران به سی امین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا باشیم.

احمدی گفت: دانشجویان ایران در این رویداد نمایندگان ملت هستند که قطعا حضور آنها با موفقیت و افتخار و معرفی فرهنگ اصیل ایرانی همراه خواهد بود.

نظر شما