دشتی پس از عقد قرداد عنوان کرد؛

ستاره جدید استقلال ۲ قول جالب داد+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۳:۵۸
کد خبر: ۸۶۱۶۹۴
ستاره جدید استقلال ۲ قول جالب داد+عکس
هافبک هجومی جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قراداد با استقلال گفت برای این تیم در فصل جدید 10 گل خواهد زد که البته گل زیبا نیز در بین آنها خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هافبک هجومی جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قراداد با استقلال گفت برای این تیم در فصل جدید 10 گل خواهد زد که البته گل زیبا نیز در بین آنها خواهد بود.

علی دشتی بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال تهران پس از امضای قرارداد با این تیم اظهار کرد: امروز قراردادم را با این تیم رسمی کردم. از چند تیم بزرگ دیگر ایران نیز پیشنهاد داشتم و تصمیم گرفتم امسال برای استقلال بازی کنم. چند ماه پیش مذاکرات و البته توافقاتی با مدیران استقلال داشتم، اما به دلیل نبود سرمربی در استقلال قراردادم را رسمی نکردم. الآن با آمدن استراماچونی، او فیلم بازی‌های من را دید و تایید کرد و امیدوارم بتوانم به استقلال کمک کنم و برخلاف بازیکنانی که به استقلال می‌آیند و خیلی زود از این تیم می‌روند دوست دارم سال‌ها در استقلال باز‌ی کنم.

 

دشتی درباره کار کردن با آندرا استراماچونی گفت: تا به حال با مربیان خارجی کار نکردم. هر مربی سبک خاص خود را دارد و هر آنچه که مربی از من بخواهد را انجام می‌دهم.دشتی درباره پست اصلی و مورد علاقه اش اظهار کرد: برای من تفاوتی ندارد که در کدام پست بازی کنم. مربی هر چه از من بخواهد  را انجام می‌دهم. چرا که من سال گذشته نیم فصل در پست وینگر و نیم فصل هم در پست دفاع راست بازی کردم.

دشتی درمورد گل زیبا زدن برای استقلال گفت: برای استقلال هم گلِ قشنگ کنار گذاشتم. سال گذشته در تمام طول فصل 4 گل زدم، اما می‌خواهم امسال 10 گل برای استقلال به ثمر برسانم.

او درباره گل زیبایی که فصل گذشته با پیراهن سایپا به استقلال زد، تصریح کرد: این گل شاید در آمدنم به استقلال تاثیر داشته است، اما بعید می‌دانم که فقط به خاطر زدن این گل به استقلال آمده باشم و حتما همه بازی‌های من بررسی شده است.

بازیکن جدید استقلال درخصوص 2 گلی که تا به حال به سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال زده است، تاکید کرد: من کری خاصی با حسینی ندارم و خوشحالم که امسال با او در یک تیم هستم. امیدوارم که با کمک یکدیگر بتوانیم استقلال را به موفقیت برسانیم.

دشتی درباره تفاوت جو استقلال با دیگر تیم‌ها خاطر نشان کرد: شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس با دیگر تیم‌ها تفاوت دارد. باید در این تیم‌ها بیشتر کار کرد و فشار‌ها و حواشی را کنار گذاشت.

خرید جدید تیم فوتبال استقلال درمورد مشورت با فرشاد محمدی مهر برای پیوستن به این تیم گفت: نه تنها با فرشاد بلکه با بسیاری از بازیکنان و مربیان بزرگ برای آمدن به استقلال مشورت کردم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز